Subcompetencias:
Descritores:
Descritores:
Descritores:
Subcompetencias:
Descritores:
Descritores:
Subcompetencias:
Descritores
Criterios de avaliación | Criterios de avaliación |
---|---|
Analizar en que consiste a intelixencia emocional e valorar a súa importancia no desenvolvemento moral do ser humano. | Define a intelixencia emocional e as súas características, valorando a súa importancia na construción moral do ente humano. Explica en que consisten as emocións e os sentimentos e como se relacionan coa vida moral. |
Criterios de avaliación | Estándares de aprendizaxe avaliables |
---|---|
Utilizar a conduta asertiva e as habilidades sociais co fin de incorporar á súa personalidade algúns valores e virtudes éticas necesarias no desenvolvemento dunha vida social máis xusta e enriquecedora. | Mostra unha actitude de respecto na relacións interpersoais cara aos dereitos que todo ser humano ten a sentir, pensar e actuar de forma diferente, a equivocarse, a desfrutar do tempo de descanso, a ter unha vida privada, a tomar as súas propias decisións, etc., e especificamente a ser valorado de forma especial polo simple feito de ser persoa, sen discriminar nin menosprezar a ninguén, etc. |
Xustificar a importancia que teñen os valores e virtudes éticas para conseguir unhas relacións interpersoais xustas, respectuosas e satisfactorias. | Elabora unha lista con algúns valores éticos que deben estar presentes nas relacións entre o individuo e a sociedade, tales como: responsabilidade, compromiso, tolerancia, pacifismo, lealdade, solidariedade, prudencia, respecto mutuo e xustiza, entre outros. |