Azpi-konpetentziak:
Deskriptoreak:
Deskriptoreak:
Deskriptoreak:
azpi-konpetentziak:
Deskriptoreak:
Deskriptoreak:
Azpi-konpetentziak:
Deskriptoreak
Ebaluaketa irizpideak | Ebaluaketa irizpideak |
---|---|
Aztertu zertan datzan adimen emozionala eta bere garrantzia baloratzea gizakiaren garapen moralean. | Adimen emozionala eta bere ezaugarriak definitzea, gizakiaren eraikuntza moralaren garrantzia baloratuz. Azaldu zer diren emozioak eta sentimenduak eta nola lotzen diren bizitza moralarekin. |
Ebaluaketa irizpideak | Ikaskuntza estandar ebaluagarriak |
---|---|
Asertziozko jarrera eta gaitasun sozialak erabiltzen ditu, helburua izanik bere nortasunaren baitan hartzea bizitza sozial bidezkago eta aberasgarriago bat garatzeko balio eta bertute etiko ezberdinak. | Erakusten du, pertsonen arteko harremanetan, errespetuzko jarrera bat gizaki guztiek dituzten eskubideekiko sentitu, pentsatu eta modu ezberdinean jokatzeko, akatsak egiteko, atseden uneak gozatzeko, bizitza pribatua izateko, erabaki propioak hartzeko, etab. eta bereziki modu berezian baloratua izateko soilik pertsona bat delako, inor diskriminatu eta mespretxatu gabe, etab. |
Justifikatzea balore eta bertute etikoen garrantzia, bidezko, errespetuzko eta asetasunezko pertsonen arteko harremanak lortzeko. | Zerrenda bat elaboratu gizabanakoa eta gizartea arteko harremanetan presente egon behar diren balio etiko ezberdinekin, esaterako erantzukizuna, konpromisoa, tolerantzia, bakezaletasuna, leialtasuna, solidaritatea, zuhurtzia, elkarrekiko errespetua eta justizia, besteren artean. |