Subcompetències:
Descriptors:
Descriptors:
Descriptors:
Subcompetències:
Descriptors:
Descriptors:
Subcompetències:
Descriptors
Criteris d'avaluació | Criteris d'avaluació |
---|---|
Analitzar en què consisteix la intel·ligència emocional i valorar-ne la importància en el desenvolupament moral de l'ésser humà. | Defineix la intel·ligència emocional i les seves característiques, valorant-ne la importància en la construcció moral de l'ens humà. Explica en què consisteixen les emocions i els sentiments i com es relacionen amb la vida moral. |
Criteris d'avaluació | Estàndards d'aprenentatge avaluables |
---|---|
Utilitzar la conducta assertiva i les habilitats socials, amb la finalitat d'incorporar a la seva personalitat alguns valors i virtuts ètiques necessàries en el desenvolupament d'una vida social més justa i enriquidora. | Mostra, en les relacions interpersonals, una actitud de respecte envers els drets que tot ésser humà té de sentir, pensar i actuar de forma diferent a sentir, pensar y actuar de forma diferent, a equivocar-se, a gaudir del temps de descans, a tenir una vida privada, a prendre les seves pròpies decisions, etc. i, específicament, a ser valorat de forma especial pel simple fet de ser persona, sense discriminar ni menysprear ningú, etc. |
Justificar la importància que tenen els valors i les virtuts ètiques per aconseguir unes relacions interpersonals justes, respectuoses i satisfactòries. | Elabora una llista amb alguns valors ètics que han d'estar presents en les relacions entre l'individu i la societat, com ara: la responsabilitat, el compromís, la tolerància, el pacifisme, la lleialtat, la solidaritat, la prudència, el respecte mutu i la justícia, entre d'altres. |