Lehiaketaren oinarriak

1.- XEDEA

41. ONCE LEHIAKETA, “NAHI EZ DEN BAKARDADEAREN AURKAKO LIGA. GURE TALDEKO KIDE IZAN!” LOMLOEn oinarritutako Hezkuntza Ekintzako Programa da, eta haren helburua da gazteenak sentsibilizatzea haurren eta gazteenartean nahi ez den bakardadearen egungo arazoaz.

Edizio honetan, nahi ez den bakardadea lantzeko ezagutzak eta tresnak eskuratu ahal izango dituzte ikasleek, honako hauen bitartez:

  • Material didaktikoa lehiaketaren webgunean egongo da eskuragarri, gaztelaniaz, katalanez, galegoz, euskaraz eta ingelesez, urriaren 29tik aurrera eskuragarri egongo den testu-formatuan. Gainera, aurkeztu beharreko lanak egiteko behar diren aholkuak eta gidak emango dira.
  • Bideojoko hezitzailea: ONCITY aurreko urteetako bertsio labur bihurtzen da, lelo honekin: “GU vs Nahi EZ den bakardadea” lehiaketaren zati oso garrantzitsua daoraindik ere, desgaitasunekin enpatizatzeko tresnarik erabilgarriena baita, kasu honetan haurtzaroan eta gaztaroan nahi ez den bakardadearekin erlazionatuz.

2.- Eremua

Ekimena Estatuko ikastetxe guztietako Lehen Hezkuntzako (3., 4., 5. eta 6. mailak), Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako, Oinarrizko LHko eta Hezkuntza Bereziko ikasleei zuzenduta dago.

Parte-hartzea Hezkuntza eta Lanbide Heziketako Ministerioak onartutako ikastetxeen bidez soilik bideratuko da.

3.- Egin beharreko lana

Kategoria guztiek online parte hartuko dute, eta aurkeztu beharreko lana berbera izango da guztientzat. Ikasgela bakoitzeko ikasleek, taldean lan eginez, bi lan egin beharko dituzte:

  1. NAHI EZ DEN BAKARDADEAREN AURKAKO TALDEAREN ARMARRIA sortzea

    Ikasle guztien artean osatuko duten taldearen balioak pentsatuko dituzte eta hura sinbolizatzen duen armarri batean islatuko dituzte. Taldearen armarria teknika librekoa izango da (pintura, collagea...), baina parte-hartzaileek egindako irudiekin sortu behar da*.
    ARMARRIAREN fitxategiaren formatua jpg erako irudia izan beharko da, gehienez 2 MBko pisuarekin.
    Ikasleek armarriaren** deskribapen audio bat egin beharko dute. Bertan, argi eta garbi deskribatuko da zer agertzen den irudian, eta, horrela, pieza irisgarri egingo zaie ikusmen-desgaitasuna duten pertsonei.
    *OHARRA: beharrezkoa da gehitzen diren irudien eskubideak izatea. Ezin da ikasleen edo adingabeen argazkirik igo. Baldintza horiek betetzen ez dituzten lanak deskalifikatu egingo dira.
    **** OHARRA: kontsultatu 10. atala, Legeria, Ahots-eskubideak.

  2. Talde bakoitzak JARDUERA BAT PENTSATUKO DU haur eta gazteen artean NAHI EZ DEN BAKARDADEAREN ARAZOA SAIHESTEKO.

    Jarduera beti desgaitasuna duten pertsonek eta desgaitasunik gabekoek egin ahal izateko asmatu behar da. Horretarako, pentsatu behar dute nola egokitu, edonork parte hartu ahal izan dezan (mahai-jokoak, komikiak sortzea, podcastak, ingurumen-jarduerak, running-a, irakurketa-tailerra, idazketa, etab.).

    Jarduerari buruzko datuak irakaslearen eremu pribatuaren bidez igoko dira. Bertan, bete beharreko eremuak sartuko dira (lehiaketan parte hartzeko ezinbestekoak), hala nola: Jardueraren izenburua, non egingo den jarduera eta jardueraren deskribapena (gehienez ere 2.000 karaktereko testuan).

    Irakasleak plataformara lan osoa igotzean (armarria, audio deskribapena eta jarduera), QR kode bat sortuko da, eta sormen-piezan sartuko da.

    Lanak gaztelaniaz, katalanez, euskaraz, galegoz eta ingelesez aurkeztu ahal izango dira. Estatuko epaimahaiaren lana errazteko, fase nazionalera iritsi eta katalanez, euskaraz, galegoz edo ingelesez egin diren lanak gaztelaniara itzuli beharko dira. Talde parte-hartzaileak itzulpenik aurkezten ez badu, ONCEren ordezkaritzak egin beharko du itzulpena.

    OHARRA: gizartearen aurrean duen erantzukizunaz jabetuta, loteria sozialeko operadore gisa eta Munduko Loteria Elkarteko (WLA) eta Europako Loteria Elkarteko (EL) kide gisa, ONCEk joko arduratsuaren printzipioak sinatu ditu. Printzipio horiek oinarri hartuta, lehiaketako lanetan ezin izango da loteriarik aipatu, ezta ausazko jokorik ere, irudien, esaldien edo beste edozein elementuren bidez.

4.-Parte hartzeko kategoriak

  • A: Lehen Hezkuntzako 3. eta 4. maila
  • B: Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. maila
  • C: Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza eta Oinarrizko Lanbide Heziketa
  • E: Hezkuntza Berezia

Parte-hartzea gela osoka egingo da (lan bat/gela bat), irakasle batek zuzenduta. Parte hartzen duen ikasgela bakoitzak lan bakarra aurkeztu beharko du (armarri batez, bere audio-deskribapenaz eta jarduera batez osatua). Lan bera ikasgela batek baino gehiagok aurkezten badute, plataformara lehenengo igotakoa bakarrik onartuko da lehiaketarako. Ez da lehiaketarako onartuko ikasgela batek baino gehiagok egindako lanik.

Gela bakoitzak dagokion kategorian parte hartuko du beti, ikasleen mailaren arabera. Salbuespen gisa, hainbat kategoriatako ikasleei dagozkien lanak onartuko dira (esaterako, landa-ikastetxe elkartuetan, zirkuko gela ibiltarietan, laguntza-gela berezietan eta abarretan gertatzen den bezala). Kasu horietan, ikasgelak ikasle gehien dagoen kategorian parte hartuko du. Berdinketa gertatuz gero, ikasgelak goragoko kategoriatik parte hartuko du.

Lan bakoitzeko gehieneko parte-hartzaile kopurua indarrean dagoen legeak maila bakoitzerako ezartzen duen ikasgela bakoitzeko gehieneko ikasle kopurua izango da.

Hezkuntza Bereziko E kategoriari dagokionez, hezkuntza-premia bereziak dituzten ikasleei berariaz zuzendutako irakaskuntzak eskaintzen dituzten ikastetxe ofizialek soilik parte hartu ahal izango dute.

OHARRA: aniztasunari erantzuteko Lanbide Heziketako zikloak egiten ari diren ikasgelek C kategorian parte hartuko dute, baldin eta oinarriak betetzen badituzte eta ikastetxe arrunt batean HPBak dituzten ikasleak dituzten ikasgelek ez badute E kategorian parte hartuko, baizik eta taldeko ikasle gehienei dagokien kategorian.

5.- Balorazio-irizpideak

ARMARRIAREN BALORAZIOA:

SORMENA: Modu positiboan baloratuko da armarria parte hartzen duten ikasleek egindako irudi eta/edo trazuekin soilik sortuta egotea, eta haien talde-balioak modu sortzailean sinbolizatzea.

JARDUERAREN BALORAZIOA:

  • HELBURUA LORTZEA, haurtzaroan eta gaztaroan nahi ez den bakardadea prebenitzea eta borrokatzea.
  • Jardueraren ORIGINALTASUNA.
  • JARDUERA EGOKITZEKO GAITASUNA, DESGAITASUNA DUTEN PERTSONEK PARTE HAR DEZATEN: pentsatuta egotea edozein pertsonak, desgaitasuna izan zein ez, parte hartu ahal izan dezan.

LANAREN ESKURAGARRITASUNA, ORO HAR:

Irisgarritasuna gizarteratzeko ezinbesteko faktoretzat eta hezkuntza-eremuko elkartasun-eredutzat hartuta, modu espezifikoan baloratuko da aurkeztutako lanak desgaitasuna duten pertsonek eskuragarri izan ditzaten egindako ahalegina (braillea, zeinu-mintzaira, etab.).

6.-. Parte-hartzea

Parte hartzeko, ikastetxeetako zuzendaritzak edo irakasleek honela erregistratu beharko dute:

Talde parte-hartzaileak koordinatzen dituen irakaslea arduratuko da erregistro-formularioan eskatutako datu guztiak (ikastetxearenak eta irakaslearenak) behar bezala betetzeaz, bai eta, ondoren, ikasgelako lanaren webgunera igotzeaz ere.

Parte hartzeko epea 2024ko irailaren 11n hasi eta 2025eko otsailaren 14an amaituko da. Lehiaketaren antolakuntzak eskubidea izango du parte hartzen hasteko data aurreratzeko (aldez aurretik bere webgunean jakinarazita) eta, beharrezkotzat joz gero, epea luzatzeko. Nolanahi ere, epaimahai bakoitzak, bere irizpidearen arabera, parte hartzea sustatzeko, epaia eman baino bi egun lehenago arte onartu ahal izango ditu lanak.

OHARRA: lehiaketaren edizio honetan parte hartu izanaren ziurtagiria eskatu nahi duten irakasleek 2025eko abenduaren 31 baino lehen eskatu beharko dute, eta lehiaketaren koordinazioaren esku geratuko da ziurtagiri horiek data horren ondoren ematea.

7.- Lehiaketaren balorazioaren faseak eta Epaimahaiak

  • utonomia-erkidego mailako fasea

    Autonomia-erkidego bakoitzean lan irabazle bat hautatuko da kategoria hauetako bakoitzeko: A, B eta C. Lan horiek Estatuko fasera pasatuko dira.

    Autonomia-erkidegoko epaimahai bat eratuko da ONCEren lurralde-ordezkaritza bakoitzean, bai eta Ceuta eta Melilla hiri autonomoen egoitzetan ere.

    Kategoria bakoitzeko 100 lan baino gehiago aurkezten badira, zentro horien koordinazioak Mahai Tekniko bat eskatu ahal izango du.

    Epaimahai autonomikoak 2025eko martxoaren 14a baino lehen bilduko dira.

    Gomendatzen da epaimahai autonomikoek gutxienez sei kide izatea: ONCEko hiru ordezkari (ordezkaritza-arloko bat, kudeaketa-arloko bat eta lurralde-eremu horretako gizarte-langile bat) eta, ahal den neurrian, beste hiru pertsona, komunikazioaren, diseinuaren, hezkuntzaren, administrazio publikoaren, hirugarren sektorearen edo interesekoa den beste edozein erakunderen esparrukoak. Epaimahaian dagokion autonomia-erkidegoko Hezkuntza Saileko ordezkari batek parte hartzea komeni da, ahalik eta mailarik gorenean.

  • Estatu mailako fasea

    Kategoria bakoitzeko (A, B, C eta E) lan bat sarituko da. E kategoriako lanek lehiaketaren azken fasean baino ez dute parte hartuko, eta estatu-mailako epaimahai batek ebaluatuko ditu. Hezkuntza eta Lanbide Heziketako Ministerioko talde tekniko batek osatuko du epaimahai hori, eta bost finalista hautatuko ditu, horien artean Estatuko irabazlea.

    Epaimahai nazionala 2025eko maiatzaren 9a baino lehen bilduko da.

    Estatuko epaimahaia osatuko dute, fase autonomikoan aipatutako ordezkariez gain, hezkuntza bereziarekin zerikusia duen pertsona batek eta lehiaketaren gaiarekin zerikusia duten beste pertsona garrantzitsu batzuek.

Epaimahai autonomikoa eratzen den ONCEko zentro bakoitzeko arduradunak lehiaketaren arduradun bat izendatuko du, eta ahalik eta lasterren jakinarazi beharko dio bere izena Komunikazio, Irudi eta Marka Zuzendaritzari. Arduradun horrek egingo ditu lehiaketaren koordinazioa, informazioa eta laguntza.

Epaimahai bakoitzean, ONCEko maila goreneko kide ordezkariak jardungo du epaimahaiburu, eta kalitatezko botoa izango du, hala badagokio, epaimahaiaren bozketan berdinketa ebazteko.

Epaimahaiek ezin izango diete, inola ere, sailkapenean lanpostu bera esleitu bi lan edo gehiagori.

Ezein kategoriatako saririk ezingo da eman gabe utzi fase bakar batean ere, baldin eta lehiaketa honetako baldintzak betetzen dituzten bi lan gutxienez aurkezten badira. Baldintzak ez betetzeagatik lan bat deskalifikatzen bada, epaimahaiak justifikatu beharko du, eta epaitzaren aktan jasoko da.

Epaimahaien erabakiak eta interpretazioak apelaezinak izango dira.

Lan irabazleak hautatu ondoren, lehiaketaren webgunean argitaratuko dira, epaimahaien epaitza eman eta hurrengo 7 lanegunetan.

8.- Sariak

  • Irakasleentzako saria: Edizio honetan, eskola-lehiaketan beren proiektuak igotzen dituzten irakasleak 220 euroko tableta baten zozketan sartuko dira. (BEZa barne) Guztira 4 sari zozketatuko dira, bat parte-hartze kategoria bakoitzeko (A, B, C eta E kategoriak).

    (Sari honen zozketaren oinarriak I. eranskin gisa gehitu dira.

  • Herri-bozketa bidezko saria: Autonomia-erkidegoan irabazle izan direnen artean, eskola-ingurunean gazteen nahi gabeko bakardadeari aurre egiteko proposatutako jarduerarik onena aukeratzeko herri-bozketa egingo da. Sari hau irabazi duten ikasle eta irakasleek smartwatch bana jasoko dute taldeko kide bakoitzarentzat.

    Apirilaren 1etik aurrera, www.concursoescolaronce.es webgunearen bidez, bertara sartzen den edonork autonomia erkidegoko (A, B eta C) fasean parte hartzen duten kategorietako irabazleei dagozkien 57 lanetatik bakar bati eman ahal izango dio botoa.

    Boto gehien dituen lanak publikoaren sari berezia jasoko du. Herri-bozketa apirilaren 1eko 00:00etatik apirilaren 10eko 13:00etara egingo da. Bozketa erabat gardena izan dadin, bozketa jendaurrean egingo da , www.concursoescolaronce.es webgune ofizialaren bidez. Webgune horretan argitaratuko dira irabazle autonomiko gisa hautatutako lan guztiak.

    Eskola-lehiaketaren helburuak kontuan hartuta, epaimahaientzat deskribatutako balorazio-irizpideak kontuan hartzeko gonbita egiten zaie bozkatzen dutenei. ( 5. puntua. BALORAZIO-IRIZPIDEAK).

    Botoa eman ahal izango dute hala nahi duten pertsona fisiko guztiek. Pertsona bakoitzak behin bakarrik eman ahal izango du botoa, eta, horretarako, muga teknikoak ezarriko dira posta elektronikoa eta IP identifikatzeko, puntu hori ahal den neurrian bermatzeko. Jasotako botoak astero gehituko zaizkio lan bakoitzaren kontagailuari, nahiz eta erregistroa minutu batzuetan atzeratu daitekeen, erabiltzaile bakoitzaren konexioaren kalitatearen arabera. Boto horiei guztiei "herri-bozketa" deituko zaie. Era berean, parte hartzen duten ikastetxeek bozketen jarraipena egitea errazteko eta gardentasuna bermatzeko, www.concursoescolaronce.es webguneak ranking-orri bat izango du, astero eguneratuko dena, eta bertan proiektu bakoitzeko jasotako boto kopurua erregistratuko da..

    Bozketen segurtasuna bermatzeko, ONCEk bozketak ikuskatzeko eskubidea izango du, baita iruzurraren aurkako mekanismoak ezartzekoa ere, honako hauek baliogabetzeko: boto bikoiztuak, iruzurrezko botoak (boten bidez egindakoak, etab.), eskaintzeko neurriak erabiliz emandakoak (adibidez, VPN, proxies, etab.) edo, oro har, arau hauen aurka egindakoak. ONCEk beretzat gordetzen du botoak kentzeko eskubidea, bai eta edozein hautagaitza ezabatzeko eskubidea ere, baldin eta hautagaitza horrek iruzurra egiten badu, lehiaketaren funtzionamendu onari eta ohiko nahiz arauzko igarotzeari kalte egiten badio, edo azaldutako zentzuan irregularki jokatu dela egiaztatzen edo susmatzen bada. ONCEk ez du inolako erantzukizunik izango hautagai-zerrendei botoa emateko prestatu den web orriaren erabilgarritasunik edo sarbiderik ez izateak eragin ditzakeen era guztietako kalte eta galerengatik.

  • Autonomia Erkidegoko sariak:Fase autonomikoan irabazle izan diren taldeetako ikasleak eta irakasleak eta E kategoriako finalista gisa hautatutako lanen bost taldeak saritu egingo dira ikasgelako kide bakoitzarentzat (irakaslea barne) nahi ez den bakardadearen aurkako ligako elastiko bat bidalita. Kamisetak armarria izango du (ehunkien gainean inprimatzeko beharrezko egokitzapenekin). Sari hori 22 €-koa da unitateko, BEZa barne

    Sari horiek ezin izango dira eskudirutan trukatu.

  • Estatuko sariak: estatu-mailako fasean irabazle suertatu diren ikasgelek (4 guztira) gimnasio emozionala gauzatuko dute ikastetxean, 8.000 euroko balioarekin (BEZa barne).

    Eskola-jardunaldi bat da, ONCEren 41. Eskola Lehiaketako idazkaritzak antolatua. Gamifikatutako jarduerak egingo dira, talde gisa eta ikaskideekin batera, lehiaketan parte hartzean ikasitako trebetasunak praktikan jartzeko*.

    (*) Ekitaldiaren antolatzaileek ekitaldian parte hartu ahal izango duten ikasleen gehieneko edukiera zehaztu ahal izango dute, aurrekontu-arrazoiengatik eta/edo programatutako jardueretara egokitzeko

    Gainera, estatuan irabazle suertatu diren ikastetxeek diploma bat jasoko dute.

    Sarien zenbatekoa ezin izango da inoiz dirutan aldatu. Gimnasio emozionala egiteko epea 2025eko urriaren 31n amaituko da. Lehiaketaren antolatzaileek jakinarazi ondoren data horretan trukatu ez diren sariak Espainiako Elikagai Bankuaren Federazioari emango zaizkio (haien balioa dirutan sartuta).

9.- Material lagungarriak

Irakasleek material didaktikoa izango dute eskuragarri (online formatuan), edizio honetako gaien parte-hartzea eta ulermena errazteko. Gaian adituak diren pertsonek berrikusi dute material hori.

Material didaktikoak arazoaren kontzientziazioan hiru fase lantzeko balioko du:

1/ PREBENITZEA: Fitxa gamifikatuak egingo dira, autoezagutza eta pertsona barruko trebetasunak lantzeko.

2/ DETEKTATZEA: Role playing jarduera, egoera sozialei buruz hausnartzeko eta erabaki enpatikoak hartzeko, entzute aktiboan eta besteekiko errespetuan oinarritutas.

3/ ESKU-HARTZEA: Design thinking jarduera (gizakiarengan zentratutako metodologia, arazoak konpontzeko eta irtenbide berritzaileak garatzeko), ikasleei partaidetza-lanaren bidez laguntzeko helburua izango duena.

Edizio honetan, bideojokoa aurreko urteetako bertsio murritz bihurtu da, baina lehiaketaren zati oso garrantzitsu bat izaten jarraitzen du, desgaitasunekin enpatizatzeko tresnarik erabilgarriena

“IGU vs nahi ez den bakardadea”: Helburua da parte hartzen duten ikasleak sentsibilizatzea, esperientzia inklusibo baten bidez, ikusmen-desgaitasuna, entzumen-desgaitasuna, desgaitasun fisikoa eta desgaitasun intelektuala duten pertsonekin enpatizatzeko.

Bideojokoa 4 minijokok osatzen dute, eta oraingoan landutako gaiari egingo diote erreferentzia. Ikasleek ONCITY ikastetxeko plano bat bisitatuko dute, eta bertan astialdiko lau gunetara sartu ahal izango dira (eskola-patioa, gimnasioa, jantokiaren kanpoaldea eta korridorea/iragarki-taula). Eremu horietan, gazteek nahi ez duten bakardadearen aurka jardun beharko dute lau egoeratan, eta, aldi berean, desgaitasuna duen pertsona baten azalean jarriko dira.

Lehiaketaren edizio honi buruzko informazio guztia www.concursoescolaronce.es webgunean kontsultatu ahal izango da, 2024ko irailaren 11tik aurrera.

Material didaktikoa eskuratu ahal izango da, bai eta bideojokoa ere, bertsio laburtuan, 2024ko urriaren 29tik aurrera. Material didaktikoa gaztelaniaz, katalanez, galegoz, euskaraz eta ingelesez egongo da eskuragarri, guztiak bertsio irisgarrian, eta webgunetik deskargatu eta/edo inprimatu ahal izango da zuzenean.

10.- Legeria

LEGEZKO OINARRIAK ONARTZEA

ONCE Gizarte Taldearen Lehiaketan parte hartzeak esan nahi du onartu egiten direla deialdiaren baldintzak, ofizio zirkular honetan jasota daudenak eta lehiaketaren oinarrietan laburtuta daudenak. Lehiaketaren web orrian daude: www.concursoescolaronce.es.

FISKALITATEA

Sariak atxikipenari edo konturako sarrerari lotuta egongo dira, ordainketa egiten den unean indarrean dagoen zerga-araudiaren arabera.

AHOTS-ESKUBIDEAK

Parte hartzen duten irakasleek ziurtatu behar dute badituztela ikasleen ahots-eskubideak lagatzeko dokumentuak, lanen deskribapenean ager daitezkeenak, deialdi honen arabera beharrezkoa den hedadurarekin, ikasleek edo haien legezko ordezkariek behar bezala sinatuta, adingabeak badira. Lehiaketaren web-orrian ahots-eskubideak lagatzeko dokumentu bat jarriko da parte-hartzaileen eskura, eta nahitaez erantsi beharko da lana plataformara igotzean.

JABETZA INTELEKTUALAREN ESKUBIDEAK

Dagokion epaimahaiak lanaren balorazioa egin ondoren (aurkeztutako jatorrizkoaren gainean egingo da beti), ONCEk lehiaketara aurkeztutako lanak prozesatu, egokitu eta zuzentzeko eskubidea izango du, uler daitekeen zentzurik zabalenean.

Deialdi honetan parte hartzeak esan nahi du autonomia-erkidegoko fasean irabazle (A, B eta C kategoriak) eta E kategoriako finalista izan diren lanetan parte hartu duten irakasleek eta ikasleek ONCEri lagako dizkiotela, esklusiboki, 50 urteko epean, lurralde-mugarik, materialik eta geografia-mugarik gabe, eta hirugarrenei lagatzeko aukerarekin (lagapenaren xede diren ondare-eskubide guztiak edo batzuk), eskubide hauek guztiak: erreprodukzioa, paperezko euskarrian eta euskarri elektronikoan editatzea, finkatzea, konpilazioa, komunikazio publikoa, eraldaketa, edozein bitarteko edo formaturen bidezko banaketa (Internet eta sare sozialak barne) eta, oro har, egindako lanen ustiapena.

Lehiaketaren web-orrian jabetza intelektualeko eskubideak lagatzeko dokumentu bat jarriko da parte-hartzaileen eskura, eta nahitaez erantsi beharko da lana plataformara igotzean.

HIRUGARRENEN ESKUBIDEAK

Hirugarrenen jabetzako edozein eduki erabiltzen bada (irudia, eslogana, musika, etab.), parte hartzen duten irakasleek ziurtatu beharko dute eskubiderik ez dutela edo dagozkien irudi-/ahots-eskubideak edo jabetza intelektualeko eskubideak dituztela, deialdi honen arabera beharrezkoa den hedadurarekin.

Lanak webgunearen bidez aurkezteko, eskubideei buruzko dokumentazio guztia daukagula egiaztatzeko eskatuko da, eta lana igotzen duen pertsonak aurkeztu beharko du. Ondoren, alderdi hori berrikusiko da eta eman ez den dokumentazioa eskatuko da.

Behar diren baimenak ez dituzten lan guztiak deskalifikatuta geratuko dira. ONCE Talde Sozialarekin zerikusirik ez duen edozein zirkunstantziagatik, hirugarren batzuen eskubiderik ez duela behar bezala justifikatuta ez dagoen lan bat saritzen bada, edo dagozkion irudi-/ahots-eskubideen eta jabetza intelektualaren lagapenak aurkeztu ez badira, edo geroago errebokatu badira, ONCEk hura aldatu eta argitaratzeko aukera izango du, edo ez argitaratzeko aukera egin. Halaber, lanak ezin izango du hurrengo fasean parte hartu, bere fasean eta kategorian emandako saria jasotzeari kalterik egin gabe.

ONCE gizarte-taldea ez da izango parte-hartzaileen irudi-/ahots-eskubideen erantzule, ez eta parte-hartzaileen edo hirugarrenen irudi-/ahots- edo jabetza intelektualeko eskubideen inguruko erreklamazioen erantzule ere.

DATUEN BABESA

Lehiaketan parte hartzeko bildu behar diren datu pertsonalak Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamenduan (Datu pertsonalen tratamenduari dagokionez pertsona fisikoen babesari eta datu horien zirkulazio askeari buruzko arauak ezartzen dituena (Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorra) eta Datu Pertsonalak Babesteko eta Eskubide Digitalak Bermatzeko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoan (DPBEDBLO) ezarritako arauen arabera tratatuko dira. Datuak biltzeko, titularraren baimena beharko da, datu horiek ONCEren titulartasuneko fitxategietan sartu ahal izateko, eta datuak biltzeko formularioari erantsitako legendan zehazten den helbururako baino ez dira erabiliko (formulario hori lehiaketaren webgunean argitaratuta egongo da). Dagozkion inprimakien bidez lortutako datuak Lehiaketan parte hartu ahal izateko ezinbestekoak diren gutxienekoak izango dira.

ERANSKINA: IRAKASLEEN PARTE-HARTZERAKO ZOZKETAREN LEGEZKO OINARRIAK
41. ONCE ESKOLA LEHIAKETA

1. ERAKUNDE ANTOLATZAILEA

Espainiako Itsuen Erakundeak (aurrerantzean, ONCE) (IFZ: G72872815; helbidea: Prado, 24, 28014 Madrid) erabaki du zozketa bat egitea ONCEren Eskola Lehiaketaren 41. edizioan parte hartzeko kategoria bakoitzeko (A, B, C eta E kategoriak) lanak igotzen zituzten parte-hartzaile guztien artean (irakasleak).

2. PARTE HARTZEKO ALDIA

2.1. Irailaren 11tik otsailaren 14ra (biak barne), beren lanak eremu pribatutik ONCEren 41. Eskola Lehiaketan igotzen dituzten irakasle guztiek zuzenean parte hartuko dute zozketa honetan.

2.2. Parte-hartzea doakoa da eta lurralde nazional osorako balio du.

2.3. Zozketa horri buruzko informazioa concursoescolaronce.es webgunean egongo da

2.4. Parte-hartzaileek hogeita hamar (30) egun izango dituzte zozketa honetan oinarritutako edozein erreklamazio egiteko, zozketa amaitzen denetik hasita.

3.- PARTE HARTZEKO KATEGORIAK

Parte hartzeko 4 kategoria ezarri dira:

  • A: Lehen Hezkuntzako 3. eta 4. mailak
  • B: Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailak
  • C: DBHko 1. mailatik 4.era eta OINARRIZKO LH
  • E: Hezkuntza Berezia

4. SARIAK

Eskola-lehiaketan parte hartzen den kategoria bakoitzeko (4 kategoria), 3. belaunaldiko TABLETA LENOVO bat zozketatuko da. 2K pantaila, 10,61 "-koa. Bereizmena 2000 x 1200 pixel. Dolby Atmos duten bozgorailu dualak. 128 GB-ko barne-biltegiratzea. RAM memoriako 4 GB. TÜV Low Blue Light ziurtagiria. 1,9 Ghz-ko Qualcomm prozesadorea. 8 megapixeleko aurrealdeko kamera. Mikrofonoa. Kristal babeslearekin, 220 €-ko balioa duena.

Guztira, 4 unitate zozketatuko dira.

5. ZOZKETA, JAKINARAZPENA ETA SARI-BANAKETA

Zozketa notario aurrean egingo da 2025eko otsailaren 26a.

Irakasleek kategoria bakoitzean duten parte-hartzetik ateratako datu-basetik lortuko dira 4 irabazleak.

Ausaz aukeratuko dira, zozketan parte hartzen duten guztien artean, Random plataformaren bidez. Kategoria bakoitzetik ordezko bat aterako da.

ONCEren 41. Eskola Lehiaketa 4 irabazleekin harremanetan jarriko da, saria helarazteko behar diren datuak lortzeko. Irabazlearen jakinarazpena jaso eta 15 eguneko epean ezin bada irabazle batekin harremanetan jarri, ordezkoarekin jarriko da harremanetan.

Saria (tableta) emateko, irabazleak 4 irabazleekin harremanetan jarri ondoren zehazten duen helbidera bidaliko da mezularitza bidez.

6. DATUEN BABESA

Datu pertsonalen tratamenduari eta datu horien zirkulazio askeari dagokienez pertsona fisikoak babesteari buruzko Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamenduan ezarritakoaren arabera (Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorra), parte-hartzaileek jakin badakite irabazlearen eta, hala badagokio, ordezkoen datu pertsonalak ONCEk tratatuko dituela, tratamenduaren arduraduna den aldetik (helbidea: Prado, 24, 28014 Madrid), opariaren entrega kudeatzeko eta dagozkion betebehar fiskalak betetzeko helburu bakarrarekin. Datuen tratamenduaren oinarri juridikoa zozketa hau egitea eta irabazleak eta, hala badagokio, ordezkoek tratamendu horretarako berariazko adostasuna ematea da.

Edozein unetan, irabazleak eta haren ordezkoek, hala badagokio, eskubidea izango dute datuak eskuratzeko, zuzentzeko, ezabatzeko, datuen tratamendua mugatzeko edo datuen eramangarritasunaren aurka egiteko, bai eta haien datuak tratatzeko adostasuna ezeztatzeko ere, ONCEri idatziz eskaera eginez (helbidea: Prado,a 24, 28014 Madrid). Adostasuna errebokatzeak ez du eraginik izango hasierako adostasunean oinarritutako tratamenduaren zilegitasunean eta sustapena gauzatzeko tratamenduaren beharrizanean.

Datuen titularrek eskubidea dute, hala nahi badute, erreklamazio bat aurkezteko Datuak Babesteko Espainiako Agentzian. ONCEk datuak babesteko ordezkari bat izendatu du, dpdatos@once.es helbide elektronikoarekin; harremanetarako helbidea: Prado, 24, 28014 Madrid.

Lehiaketaren antolaketa irabazlearekin eta, hala badagokio, ordezkoekin harremanetan jartzen denean, oinarri hauetan xedatutakoaren arabera, eskatuko zaie oinarri hauek berariaz onartzeko eta zalantzarik gabeko adostasun librea eta espezifikoa emateko, ONCEk datu pertsonalak tratatu ahal izan ditzan egokitu zaien oparia kudeatzeko. Irabazlea eta, hala badagokio, ordezkoak beren datuak ONCEk tratatzearen aurka badaude, ezingo zaie oparia eman, eta oparia jasotzeko eskubidea galduko dute.

ONCEk baimena eman ahal izango die hirugarrenei, horiek izango baitira datuen tratamenduaren arduradunak, zozketa hau ONCEren kontura kudeatu eta garatzeko, bai eta e-mailak irabazleei eta ordezkoei bidaltzeko eta oparia emateko ere.

7. IRABAZLEAREN IZENA ERABILTZEA

Zozketaren 4 irabazleek eta, hala badagokio, ordezkoek, oinarri hauek eta opariak onartzean, berariaz baimentzen dute ONCEk bere izen-abizenak eta abizenen inizialak erabiltzea, argitaratzea eta erreproduzitzea, edozein motatako publizitatean, sustapenean, argitalpenean, Interneten edo beste edozein bitartekotan, helburu komertzial edo informatiboekin, betiere horiek ONCEren 41. Eskola Lehiaketarekin lotzen badira, parte-hartzaileari inolako ordainketarik edo konpentsaziorik egin gabe eta inolako ordainketarik ordaindu beharrik gabe.

8. OINARRIAK ETA FORUA ONARTZEA

Zozketa honetan automatikoki parte hartuko da, ONCEren 41. Eskola Lehiaketan parte hartze hutsagatik. Irabazleak eta, hala badagokio, ordezkoek oparia onartu ahal izateko, aldez aurretik eta osorik onartu beharko dituzte oinarri hauek, eta berariazko baimena eman beharko dute beren datu pertsonalak tratatzeko.

9. OINARRIAK NOTARIOAREN AURREAN GORDAILUTZEA

Zozketa hau garatzen den legezko oinarri hauek garaiz eta behar bezala gordailutuko dira Madrilgo Notarioen Elkargoko Miguel Ruiz-Gallardón notarioaren aurrean (egoitza profesionala: Núñez de Balboa, 54, bajo. 28001 Madrid - España.

10. APLIKATU BEHARREKO LEGERIA ETA FORUA

Zozketa hau indarrean dagoen Espainiako legeriak arautzen du.

Oinarri hauek aplikatzean sortzen diren gatazka guztiak, eta parte-hartzaileen eta ONCEk oinarri hauek interpretatzearen artean desadostasunak sortzen badira, Madrilgo epaitegi eta auzitegiek ebatziko dituzte, hargatik eragotzi gabe legez erabiltzaileari edo kontsumitzaileari legokiokeen forua.

NABARMENDUTAKO ESTEKAK