Lehiaketaren oinarriak

1.- XEDEA

ONCE LEHIAKETA, “INNOVA Belaunaldia. Imaginatzeak berdinak egiten gaitu ”LOMLOEn (LOE Aldatzeko Lege Organikoa, gaur egun Espainian indarrean dagoen hezkuntza-legea) oinarritutako Hezkuntza Ekintzako Programa bat da, gazteenak berriro irudikatzeko eta berrikuntza sustatzeko beharraz sentsibilizatzea helburu duena, guztiontzat irisgarriagoa eta inklusiboagoa izango den gizarte bat eraikitzeko.

Lehiaketaren edizio honi buruzko informazio guztia webgune honetan kontsultatu ahal izango da, www.concursoescolaronce.es , 2025eko irailaren 10etik

2.- Eremua

Ekimena Estatuko ikastetxe guztietako Lehen Hezkuntzako ( 3 . , 4 . , 5. eta 6. mailak ) , Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako , Oinarrizko Mailako Prestakuntza Zikloko eta Hezkuntza Bereziko ikasleentzat.

Parte-hartzea Hezkuntzako eta Lanbide Heziketako Ministerioak aitortutako ikastetxeen bidez bideratuko da soilik.

Kanpoan geratzen dira elkarteak, enpresak, fundazioakedo bestelako erakundeak.Horiek guztiak hezkuntzaren munduarekin lotuta egon daitezke , eta beren lanak ikastetxeetan egin ditzakete , hau da , eskolaz kanpoko enpresetan , jantokietako enpresetan.) , baina ez dira hezkuntza arautuko zentroak.

3.- Egin beharreko lana

Kategoria guztiek online parte hartuko dute , eta aurkeztu beharreko lana berdina izango da guztientzat.

Ikasgela bakoitzeko ikasleek oraindik existitzen ez den produktu irisgarri bat diseinatu beharko dute, edo horietako bat hobetu , irtenbide inklusiboak irudikatuz.

Era horretan, taldean lan eginez, bi lan egin behar dituzu,

Produktuaren fitxa teknikoa betetzea

Bete beharreko eremuak izango dira.

Lehiaketaren webguneko irakaslearen eremu pribatuaren barruan.

Nahitaez bete beharreko eremu horiek

  • Zer da. 300 ezaugarri , gehienez.
  • Zein langak ezabatzen du, Gehienez 250 ezaugarrira.
  • Nork erabili ahal izango luke.
  • Nola funtzionatzen du. gehienez 500 ezaugarrita.

Proposatutako asmakizunaren irudia

Parte hartzen duen gela bakoitzak haiek asmatutako produktu baten irudia edo diseinua aurkeztu beharko du.

Aurkeztutako irudiak

  • Asmakizunaren izena.
  • Asmakizunaren irudi adierazgarria« proposatutako produktua » , teknika librearekin: ilustrazioa , argazkia , collagee, etab ..

Irakasleak proposatutako asmakizunaren irudiak osatutako lan osoa plataformara igotzen direnean , audiodeskribapenarekin eta produktuaren fitxarekin batera , QR kode bat sortuko da , irudian sartuko dena.

Lanak gaztelaniaz, katalanez, euskaraz, galegoz eta ingelesez aurkeztu ahal izango dira. Estatuko epaimahaiaren lana errazteko, katalanez, euskaraz, galegoz edo ingelesez egindako lanak gaztelaniara itzuli beharko dira. Parte hartzen duen taldeak itzulpena aurkezten ez badu, ONCEren dagokion ordezkaritzak egin beharko du.

OHARRA: gizartearen aurrean duen erantzukizunaz jabetuta, loteria sozialeko operadore gisa eta Loterien Munduko Elkarteko (WLA) eta Loterien Europako Elkarteko (EL) kide gisa, ONCEk joko arduratsuaren printzipioak sinatu ditu. Printzipio horietan oinarrituta, lehiaketan ezingo da loteriarik aipatu, ezta ausazko jokorik aipatu ere, irudien, esaldien edo beste edozein elementuren bidez.

Autonomia-erkidegoetako irabazleek diseinatutako asmakizunak edo hobetutako produktuak , eraiki daitezkeenak, haurrek eta gazteek sortutako produktu eskuragarrien katalogo baten parte izango dira.

Aurkeztutako produktuen birdiseinuek ezin izango dute erregistratutako markarik edo jatorrizko produktua argi eta garbi identifikatzeko aukera ematen duen elementu bereizgarririk.

Katalogo hau hezkuntza , sentsibilizazio eta ikusgarritasun instituzionalerako tresna gisa zabalduko da.

4.- Material lagungarriak

Irakasleek material didaktikoa izango dute eskuragarri (online formatuan), eta lagungarri izango da edizio honetako gaia ulertzeko eta parte hartzeko. Material hori gaian adituak diren pertsonek berrikusi dute.

Edizio honetan , ikasleek desgaitasunen bat duten pertsonek egunerokoan dituzten erronkak ezagutu eta horiei buruz hausnartu ahal izango dute , eta , horrela , produktuak imajinatzeko eta berritzeko tresnak asmatzen hasi ,

  • GuiONCE . Lehiaketaren webgunean, irakaslearen arloan, urriaren 15etik aurrera eskuragarri egongo dela irudikatzeko gida praktikoa. “Irisgarritasunaren taula handia” joko digital hezitzailea erabiltzeko jarraibideak izango ditu, gaia lantzeko, galderen bidez saioa dinamizatzeko, lehendik dauden produktu irisgarrien estekak ezagutzeko, produktu fitxak lantzeko eta produktu irisgarriei forma emateko.
  • Irisgarritasunaren taula handia . Jolas digital hezitzailea, praktikoa eta ikasgelarako irisgarria, hainbat laukitxorekin, oztopo desberdinak ezagutzeko esperientzia-erronka bat proposatuko duena. ¿Nola funtzionatzen du

    Irakasleek aukeratzen dute partidaren iraupena.20 minutuko gutxieneko partida , 45 minutukoa.

    Gela bakoitza taula digitalera sartu eta dado birtual bat kaleratzen du.

    Lauki bakoitzak esperientzia-erronka bat aktibatzen du, ikasgelan edo beste ingurune batzuetan , hala nola etxean , parkeetan edo ikastetxean bertan , egiteko erraza.

    Nahi adina aldiz joka daiteke, partida bakoitzean lauki berriak aurkitzeko. Garrantzitsua, ez da lehiatzen : enpatizatzeko, hausnartzeko eta eraldatzeko jolasten da.

    zein motatako laukitxo

    1. Desgaitasunagatiko laukitxoak: Ikusmen-, entzumen-, fisika- edo adimen-desgaitasuna duten pertsonek aurrez aurre dituzten egoeretan oinarritutako erronkak.
    2. Eguneroko oztopoen laukitxoak (desgaitasunik gabe): Beste bazterketa edo zailtasun mota batzuk ikusarazten dituzten laukitxoak.
    3. Lauki bereziak: aurtengo edizioan NOBEDADEA bezala, 4 HILEKO ERRONKA txertatzen dira, parte hartzeko kategoria bakoitzari zuzenduta. Jokoaren taulan lau lauki berezi daude , bakoitza desgaitasun batekin lotutako erronka bati lotuta: ikusmenekoa, entzumenekoa, fisikoa edo intelektuala, desgaitasun desberdinekin enpatizatzeko balio dutenak.

      Erronkak banaka aktibatuko dira, hilabete bakoitzeko bat , urrian, azaroan, urtarrilean eta otsailean, eta lauki hauetan parte hartzea aukerakoa da: erronka batera aurkez daitezke, batzuk, guztiak edo bat ere ez.

      Hileko erronka bakoitzak sari bat du ikasgela irabazlearentzat bere kategorian. Deialdiaren garapenari, betekizunei eta parte hartzeko prozedurari buruzko informazio xehatua oinarri hauen I. eranskinean dago jasota, zeina deialdi honen parte baita.
    4. Laguntza-fitxak produktu irisgarriak diseinatzeko.

Material didaktikoa eskuratu ahal izango da, baita jolasa ere, 2025eko urriaren 15etik aurrera . Material didaktikoa gaztelaniaz, katalanez, galegoz, euskaraz eta ingelesez egongo da eskuragarri; guztiak bertsio eskuragarrian. Eta zuzenean deskargatu edota inprimatu ahal izango da webgunetik.

5.- Parte hartzeko kategoriak

  • A: Lehen Hezkuntzako 3. eta 4. mailak
  • B : Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailak
  • C : Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza eta Oinarrizko Graduko Prestakuntza Zikloa
  • E : Hezkuntza Berezia/li>

Parte-hartzea ikasgela osoka egingo da (lan bat/ikasgela bat), irakasle batek zuzenduta. Parte hartzen duen gela bakoitzak lan bakarra aurkeztu beharko du (fitxa tekniko bat eta asmakizunaren/produktuaren irudia, izena eta audiodeskribapena barne). Lan bera ikasgela batek baino gehiagok aurkezten badute, plataformara lehenengo igotakoa bakarrik onartuko da Lehiaketarako. Ez da Lehiaketarako onartuko ikasgela batek baino gehiagok egindako lanik.

Ikasgela bakoitzak dagokion kategorian parte hartuko du beti, ikasleen mailaren arabera. Salbuespen gisa, hainbat kategoriatako ikasleei dagozkien lanak onartuko dira (esaterako, landa-ikastetxe elkartuetan, zirkuko gela ibiltarietan, laguntza-gela berezietan eta abarretan gertatzen den bezala). Kasu horietan, ikasgelak ikasle gehien dagoen kategorian parte hartuko du. Berdinketarik izanez gero, goiko kategorian parte hartuko du gelak.

Maila bakoitzerako indarrean dagoen legeak ikasgela bakoitzean ezartzen duen gehienezko ikasle-kopurua izango da lan bakoitzeko gehienezko parte-hartzaile kopurua.

Hezkuntza Bereziko E kategoriari dagokionez, hezkuntza-premia bereziak dituzten ikasleei berariaz zuzendutako irakaskuntzak eskaintzen dituzten ikastetxe ofizialek bakarrik har dezakete parte.

NOTA: OHARRA: aniztasunari erantzuteko Lanbide Heziketako zikloak egiten ari diren ikasgelek C kategorian parte hartuko dute, baldin eta oinarriak betetzen badituzte, eta ikastetxe arrunt batean HPBak dituzten ikasleak dituzten ikasgelek ez dute E kategorian parte hartuko, taldeko ikasle gehienen kategorietan baizik.

6.- Balorazio-irizpideak

  • 1. BIDERAGARRITASUNA ETA IKUSPEGIA IRISGARRITASUNEAN
    Proposamenak desgaitasun mota baten (ikusmenekoa, entzumenekoa, fisikoa edo kognitiboa) irisgarritasunarekin lotutako benetako oztopo bat konpondu behar du, eta gauzatu daitekeen irtenbide bat planteatu.
  • 2. IDEIAREN ORIGINALTASUNA
    Baloratuko da proposatutako produktua gaur egun ez egotea edo lehendik dauden soluzioen aurrean hobekuntza argia proposatzea, eta, beraz, proposamen berritzaileak izatea baloratuko da.
  • 3. PRODUKTUAREN AURKEZPEN SORTZAILEA
    Bidalitako irudian ideia nola komunikatzen den hartuko da kontuan: produktuaren izena, ilustrazioa edo diseinua eta haren erakargarritasun bisuala, bai eta azalpenaren argitasuna ere fitxa teknikoan.
  • 4. PROPOSAMENAREN BERAREN IRISGARRITASUNA
    Bereziki baloratuko dira beren ideia edozein pertsonarentzat irisgarria, argia, errespetuzkoa eta ulergarria den moduan aurkezten duten lanak.

7.- Parte-hartzea

Parte hartzeko , ikastetxeetako zuzendaritzak edo irakasleek erregistratu egin beharko dute.

  • lehiaketaren webguneawww.concursoescolaronce.
  • doako telefonoa 900 808 111

Talde parte-hartzaileak koordinatzen dituen irakasleak bere gain hartuko du erregistro-inprimakian eskatutako datu guztiak ( ikastetxearenak eta hamabigarrenarenak ) behar bezala betetzea, bai eta bere ikasgelako lanaren webgunera igotzea.

Parte hartzeko epea 2025eko irailaren 10ean hasi eta 2026ko otsailaren 6an bukatuko da. Lehiaketaren antolakuntzak eskubidea izango du parte hartzen hasteko data aurreratzeko (aldez aurretik bere webgunean jakinarazita) eta, beharrezkotzat joz gero, epea luzatzeko. Nolanahi ere, parte hartzea sustatzeko, eta bere irizpidearen arabera, epaimahaikide bakoitzak lanak onartu ahal izango ditu, erabakia hartu baino bi egun lehenago gehienez.

OHARRA: Lehiaketaren edizio honetan parte hartu izanaren ziurtagiria eskatu nahi duten irakasleek 2026ko abenduaren 31 baino lehen eskatu beharko dute.

8.- Lehiaketaren balorazioaren faseak eta epaimahaiak

  • Eremu autonomoaren fasea
    Epaimahai autonomikoa eratzen den ONCEko zentro bakoitzeko arduradunak lehiaketaren arduradun bat izendatuko du, eta haren izena ahalik eta lasterren jakinarazi beharko dio Komunikazio, Irudi eta Marka Zuzendaritzari. Arduradun horrek koordinazio-, informazio- eta laguntza-lanak egingo ditu lehiaketan.

    Autonomia-erkidego bakoitzean lan irabazle bat hautatuko da kategoria hauetako bakoitzeko: A, B eta C. Lan horiek Estatuko fasean lehiatuko dira.

    Autonomia erkidegoko epaimahai bat eratuko da ONCEren ordezkaritza bakoitzean , bai eta Ceuta eta Melilla hiri autonomoetako egoitzetan.

    Kategoria bakoitzeko 100 lan baino gehiago aurkezten diren kasuetan , ikastetxe horien koordinazioak Mahai Tekniko bat eskatu ahal izango du. mahai horrek lan guztiak baloratuko ditu , eta zerrenda kategoria bakoitzeko 100era murriztuko da.

    Epaimahai autonomikoak 2026ko martxoaren 2tik 6ra bilduko dira

    Epaimahai autonomikoak, gutxienez , sei epaimahaikide izatea gomendatzen da : ONCEko hiru ordezkari , ordezkaritza-arloko ordezkari bat , kudeaketa-arloko ordezkari bat eta lurralde-eremu horretako Hezkuntza Arretarako Talde Espezifikoetako profesional espezializatu bat ) eta , ahal den neurrian , ONCEtik kanpoko beste hiru pertsona , komunikazioaren , diseinuaren , hezkuntzaren , inklusioaren edo parte-hartze sozialaren eremukoak izan daitezkeenak, administrazio publikoa , hirugarren sektorea edo interesekoa den beste edozein erakundetan.

    Komenigarria da Hezkuntza Sailaren , edo , halakorik balego , Autonomia Erkidegoko berrikuntzarekin zerikusia dutenen , ordezkaritza-mailarik handienean, sari-banaketako ekitaldietan edo norberaren epaimahaien ondoren garatzen diren harreman publikoetako ekintzetan parte hartzea sustatzea.

  • Eremu estatalaren fasea
    Kategoria bakoitzeko (A, B, C eta E) lan bat sarituko da. E kategoriako lanek lehiaketaren azken fasean baino ez dute parte hartuko, eta estatu-mailako epaimahai batek ebaluatuko ditu. Epaimahai hori Hezkuntza, Lanbide Heziketa eta Kirol Ministerioko talde tekniko batek osatuko du, eta bost lan finalista hautatuko ditu. Horien artean, Estatuko irabazlea aukeratuko du.

    Epaimahai nazionala 2026ko apirilaren 30a baino lehen bilduko da.

    Estatu mailako epaimahaia osatuko dute , fase autonomikoan aipatutako ordezkariez gain , hezkuntza bereziaren munduarekin zerikusia duen pertsona batek.

Epaimahaietako bakoitzean , ONCEren ordezkari den maila handieneko kidea izango da presidentea, eta kalitate-botoa izango du , epaimahaiaren bozketan berdinketa erabakitzeko.

Epaimahaikoek ezin izango dute inola ere bi lan edo gehiagori esleitu sailkapenean.

Ezin izango da saririk eman gabe utzi ezein kategoriatan , ezein fasetan, baldin eta gutxienez bi lan aurkezten badira eta lehiaketa honetako baldintzak betetzen badira.

Baldintzak ez betetzeagatik lan bat deskalifikatzen bada , epaimahaiak justifikatu egin beharko du.

Epaimahaien erabakiak eta interpretazioak apelaezinak izango dira.

Behin lan irabazleak aukeratuta , lehiaketaren webgunean argitaratuko dira.

9.- Sariak

  • NOBEDAD- IRISGARRITASUNAREN TAULA HANDIKO LAUKI BEREZIEN HILEKO ERRONKA-SARIAK
    Kontsultatu oinarri hauen I. eranskinean jasotako informazioa, deialdi honen parte baita.

  • FASE AUTONOMIKOKO SARIAK
    Fase autonomikoko talde irabazleetako ikasleei eta irakasleei, eta E kategoriako finalista gisa hautatutako lanetako bost taldeei, ikasgela osorako jarduera bat emanen zaie, gehienez ere 300 euro gehi BEZ/IGIC.

    Sari horiek ezin izango dira metabolikotan trukatu., eta ONCEk bere gain hartuko du The Modern Kids and Family. agentziaren izenean egindako fakturaren aurka aurreikusitako gehieneko gastua.

    Jarduera egiteko epea 2026ko urriaren 31ra artekoa izango da.

    Lehiaketaren antolakuntzak dagozkion jakinarazpenak egin ondoren , egun horretan trukatu ez diren sariak Elikagaien Bankuaren Espainiako Federazioari emango zaizkio , eta balioa metabolikotan sartuko da.

    Beren sariaren balioa helburu solidarioa eta altruista duten beste erakunde batzuei eman nahi dieten ikastetxe irabazleek modu autonomoanegin beharko dute sariaren kudeaketa, The Modern Kids and Family agentziak zentroansartutako zenbatekoa, uko egiteko agiria jaso eta erakunde hartzailearen jakinarazpena jaso ondoren , eta , ondoren , ONCEri erakunde hautatuari saria transferitu edo ordaindu zaiola egiaztatzen duen agiria aurkeztuta.

  • ESTATU FASEKO SARIAK
    42. edizioko talde irabazleak (kat. A, B, C eta E) Madrilera joango dira gazteak, berrikuntza eta irisgarritasuna batzen dituen Hackathon INNOVA Belaunaldia ekitaldi paregabean parte hartzera. Irabazleek erronkak, dinamika kolaboratiboak eta murgiltze esperientziak biziko dituzte topaketan, eta benetako erronka sozial bati aurre egin beharko diote, irisgarritasuna sustatzen duten soluzio sortzaileak diseinatuz. Produktu eskuragarrien diseinuan adituak diren pertsonek gidatuko dute esperientzia, hala nola ONCE Innovako taldeak, ONCEko ZTBk eta beste erakunde laguntzaile batzuek. Parte-hartzaileek inklusioarekin duten konpromisoa indartuko duen esperientzia biziko dute.

    Aurreikusita dago hackatona ekainaren lehen hamabostaldian egitea (zehazteke). Sari horren barruan sartzen dira joan-etorriko bidaiak, iritsieratik irteerara arteko ostatua eta mantenua (zehaztu beharreko 3-4 egun), bai eta tailerrak eta bestelako jolas-jarduerak ere. Informazio osoa, amaierako egutegia barne, gela irabazleei bidaliko zaie, gutxienez 20 egun lehenago, esperientzia hasi aurretik.

    Gainera , Espainia mailako ikastetxe irabazleek diploma egiaztatzaile bat jasoko dute.

Sarien zenbatekoa ezin izango da inoiz diruarekin aldatu. Lehiaketaren antolakuntzak dagozkion jakinarazpenak egin ondoren egun horretan trukatu ez diren sariak Elikagaien Bankuaren Espainiako Federazioari emango zaizkio (haien balioa eskudirutan sartuta).

10.- Legeria

LEGE-OINARRIAK
ONCE Eskola Lehiaketan parte hartzeak esan nahi du onartu egiten direla deialdiko baldintzak, Ofizio Zirkular honetan jasota daudenak eta Lehiaketaren webgunean dauden oinarrien laburpenean laburtuta : www.concursoescolaronce.es.

FISKALTZA
Sariak atxikipenari edo konturako sarrerari lotuta egongo dira.

IRUDI ETA AHOTS ESKUBIDEAK
Parte hartzen duten irakasleek ziurtatu behar dute badituztela ikasleen ahots eta irudi eskubideak lagatzeko dokumentuak, lanen audiodeskribapenean ager daitezkeenak, bai eta TikTok motako bideoetan ere, ikasgela batek proposatuko diren aparteko lau erronketako batean parte hartzen badu, deialdi honen baldintzen arabera beharrezkoa den hedadurarekin, ikasleek edo haien legezko ordezkariek behar bezala sinatuta, kasuaren arabera. Lehiaketaren webgunean irudi eta ahots eskubideak lagatzeko dokumentu bat jarriko da parte-hartzaileen eskura.

ONCEk dokumentu hau eskatuko du , dagokion erronkaren irabazlea izanez gero.

ONCE ez da izango lehiaketan parte hartzen dutenen irudi- eta ahots-eskubideekin zerikusia duen inolako erreklamazioren erantzulea.

JABETZA INDUSTRIALAREN ETA INTELEKTUALAREN ESKUBIDEAK
Dagokion epaimahaiak lanaren balorazioa egin ondoren , beti aurkeztutako jatorrizkoaren gainean egingo da.ONCEk beretzat gordetzen du lehiaketara aurkeztutako lanak prozesatu , egokitu , garatu eta zuzentzeko eskubidea.

Deialdi honetan parte hartzeak esan nahi du autonomia-erkidegoaren eremuko lan irabazleetan (A, B eta C kategoriak) parte hartzen duten irakasle eta ikasleek eta E kategoriako finalistek 50 urteko epean lagako dizkiotela ONCEri esklusiboki, lurralde-mugarik gabe, muga materialik eta geografikorik gabe, eta hirugarrenei lagatzeko aukerarekin (lagapenaren xede diren ondare-eskubide guztiak edo batzuk), lan irabazleen gaineko jabetza industrial eta intelektualeko eskubide guztiak eta, hala badagokio, ONCEk egindako eraldaketaren ondoriozko obraren gaineko jabetza industrialeko eta intelektualeko eskubide guztiak, barnean hartuta erreprodukzio, paperezko edizio eta euskarri elektronikoko edizio, finkapen, konpilazio, komunikazio publiko, eraldaketa, edozein bitarteko edo formatu fisiko edo elektronikoren bidezko banaketa (Internet eta sare sozialak barne) eta, oro har, lan horien gaineko ustiapena, bakarrik edo katalogo edo bilduma batean konpilatuta, eta lan horien izenean lan horiek inskribatzeko eskatu ahal izango dute. Lagapen horrek ez du konpentsaziorik sortuko.

Lagatako eskubideak baliatuta, ONCEk fase autonomikoko lan irabazleetan aurkeztutako asmakizunen maketak eta prototipoak eraiki ahal izango ditu.A, B eta C) kategoriak eta E-ren kategoriako finalistak , jatorrizko proiektuari buruz egokitzat jotzen dituen egokitzapen eta aldaketekin.Halaber , maketa prototipo horiek ikasleei eta beste kolektibo batzuei erakutsi ahal izango dizkie , bai eta edozein bitarteko edo euskarri fisiko edo elektronikotan erreproduzitu , banatu eta jendaurrean jakinarazi ere , Lehiaketaren webgune ofiziala eta sare sozialak eta ONCE Gizarte Taldearen edozein webgune eta sare sozial barne.

Lehiaketaren webgunean , jabetza industrialeko eta intelektualeko eskubideak lagatzeko dokumentu bat jarriko da parte-hartzaileentzat.

HIRUGARRENEN ESKUBIDEAK
Hirugarrenenak dira, eslogana , musika , etab ) den edozein eduki erabiliko bada, parte hartzen duten irakasleek ziurtatu beharko dute eskubiderik ez dutela , edo irudi-eskubideak edo jabetza intelektualekoak dituztela , deialdi honetako baldintzen arabera beharrezkoa den hedadurarekin.

Lanak webgunearen bidez aurkezteko, eskubideei buruzko dokumentazio guztia badagoen egiaztatzeko eskatuko da, eta lana igotzen duen pertsonak aurkeztu beharko du dokumentazio hori. Ondoren, alderdi hori berrikusiko da, eta eman ez den dokumentazioa eskatuko da.

Dagozkion eskubideak edo baimenak ez dituzten lan guztiak deskalifikatu egingo dira.

ONCE Talde Sozialarekin zerikusirik ez duen edozein arrazoirengatik sarituko balitz hirugarrenen eskubideetatik libre dagoela behar bezala justifikatuta ez dagoen lan bat, edo irudi/ahots eskubideen eta jabetza intelektualaren lagapenak aurkeztu ez badira, edo geroago ezeztatu badira, ONCEk lana aldatu ahal izango du argitaratzeko, edo ez argitaratzea erabaki. Era berean, lanak ezin izango du hurrengo fasean parte hartu, hargatik eragotzi gabe bere fase eta kategorian emandako saria jasotzea.

ONCE Gizarte Taldea ez da parte-hartzaileen irudi-eskubideen erantzulea izango , ezta parte-hartzaileen edo hirugarrenen irudi-eskubideekin edo jabetza intelektualarekin zerikusia duen edozein erreklamazioren.

DATU PERTSONALEN BABESA
Lehiaketan parte hartzeko behar diren datu pertsonalak Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamenduan (datu pertsonalen tratamenduari eta datu horien zirkulazio askeari dagokienez pertsona fisikoak babesteari buruzkoa) eta Datu Pertsonalak Babesteari eta Eskubide Digitalak Bermatzeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoan (DPBEDBLO) ezarritako arauen arabera tratatuko dira. Datuak titularraren baimenarekin bakarrik bilduko dira, datu horiek ONCEren titulartasuneko fitxategietan sartu ahal izateko eta Lehiaketaren webgunean argitaratuta egongo den datuak biltzeko formularioari erantsitako legendan zehaztuko den xederako bakarrik tratatzeko. Inprimakien bidez lortutako datuak ezinbestekoak izango dira lehiaketan parte hartu ahal izateko.

Lanak webgunearen bidez aurkezteko, eskubideei buruzko dokumentazio guztia badagoen egiaztatzeko eskatuko da, eta lana igotzen duen pertsonak aurkeztu beharko du dokumentazio hori. Ondoren, alderdi hori berrikusiko da, eta eman ez den dokumentazioa eskatuko da.

Dagozkion eskubideak edo baimenak ez dituzten lan guztiak deskalifikatu egingo dira.

ONCE Talde Sozialarekin zerikusirik ez duen edozein arrazoirengatik sarituko balitz hirugarrenen eskubideetatik libre dagoela behar bezala justifikatuta ez dagoen lan bat, edo irudi/ahots eskubideen eta jabetza intelektualaren lagapenak aurkeztu ez badira, edo geroago ezeztatu badira, ONCEk lana aldatu ahal izango du argitaratzeko, edo ez argitaratzea erabaki. Era berean, lanak ezin izango du hurrengo fasean parte hartu, hargatik eragotzi gabe bere fase eta kategorian emandako saria jasotzea.

ONCE Gizarte Taldea ez da parte-hartzaileen irudi-eskubideen erantzulea izango , ezta parte-hartzaileen edo hirugarrenen irudi-eskubideekin edo jabetza intelektualarekin zerikusia duen edozein erreklamazioren.

ERANSKINA: “IRISGARRITASUNAREN TAULA HANDIAREN” LAUKI BEREZIEN HILEKO ERRONKAK

Parte hartzeko lan nagusiaz gain , sari autonomikoak eta sari nazional handia irabazteko , Lehiaketak estrategia osagarri berri bat eskaintzen du.

Hileko erronka horiek Irisgarritasunaren Taula Handiaren , jolas digital hezitzailearen , praktikoaren eta ikasgelarako irisgarriaren bidez aktibatuko dira.

Non eta noiz komunikatuko dira lauki berezi horiek?

Lau laukiek proposatzen dituzten erronkak modu mailakatuan komunikatuko dira , honako bitarteko hauen bidez

  • Irakasleentzako emailak.
  • Lehiaketaren sare sozialak.
  • ONCE eskola-lehiaketaren webgune ofiziala.
  • ONCE Gizarte Taldearen sareak

Behin Irisgarritasunaren Taulara sartu ahal izatean, " Urriaren 15ean " , lauki horiek ere taulan komunikatuta egongo dira , eta aurreikusitako egunetan aktibatuko dira.

Parte hartzeko kategoriak

Partaidetzako 4 kategoria ezartzen dira,

  • A: Lehen Hezkuntzako 3. eta 4. mailak.
  • B: Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailak.
  • C: DBHko 1. mailatik 4. mailara eta Oinarrizko Graduko Prestakuntza Zikloa.
  • E: Hezkuntza Berezia.

Zer egiten dute ikasleek lauki berezietan parte hartzeko?

Erronka bakoitzean, ikasleek eguneroko egoera biziko dute ikasgelan. desgaitasunak dituen pertsona baten azalean jarriko dira , eta enpatiatik abiatuta , esperientziari buruzko hausnarketa egin beharko dute.

Ondoren, gehienez 90 segundoko bideo labur bat grabatu behar dute (TikTok motakoa), ikasleek zein oztopori aurre egin dioten eta nola sentitu diren azaltzeko, hautemandako oztopoa hobetzeko ideiak emanez eta behar hori duten pertsonen inklusioa hobetuz. Parte hartzeko, lana irakaslearen arlo pribatura igoko da.

Parte-hartzea eta aldia

Lehiaketan izena emandako gela guztiek parte har dezakete.

Erronka bakoitzean parte hartzeko datak.

  • 2025eko URRIAREN 1eko erronka: 2025eko urriaren 1etik 31ra bitartea
  • Erronka 2025eko AZAROAREN 2an : 2025eko azaroaren 3tik 30era bitartea
  • 2026KO URTARRILAREN 3ko erronka: 2026ko urtarrilaren 8tik 30era.
  • 2026ko otsailaren 4ko erronka: 2026ko otsailaren 2tik 27ra

Balorazio irizpideak

Bideoaren 90 segundoetan honako baldintza hauek bete beharko dituzte.

  • Sakanaren azterketa., eguneroko egoera baten bidez , erronka edo zailtasuna.
  • Ikuspegia eta enpatia, egoera edo erronka azaltzea , desgaitasunak dituzten pertsonekiko enpatiatik eta ulermenetik.
  • Bizi-egoera hobetzeko proposamena., ideiaren adibidea., eta desgaitasunak dituzten pertsonen egunerokoa errazteko duen eragina.

Irabazleak aukeratzea

Erronka bakoitzean landutako bideoak irakaslearen arlo pribatura igo beharko dira. Hileko erronkari dagozkion bideoak jaso ondoren, mahai tekniko batek oinarriak betetzen dituztela berrikusiko du (ikus “10- LEGERIA” atala), eta kategoria bakoitzeko lan irabazlea aukeratuko du (4 lan guztira erronka bakoitzean, kategoria bakoitzeko bat).

Mahai tekniko hori honako figurek osatuko dute,

  • Pedagogiako prestakuntza duen irakasleen komunitatearen ordezkaria.
  • Komunikazioaren eta sormenaren arloko ordezkari bat.
  • Lehiaketaren idazkaritzako ordezkari bat.

Sariak:

A, B, C eta E) erronka hileroko bakoitzaren talde irabazleak-4-A, B, C eta E) honako sari hauek jasoko dituzte, ikasgelen araberaا

Erronka bakoitzeko eta kategoria bakoitzerako sari hauek ezartzen dira:

  • 2025eko URRIAREN 1eko erronka: Legoren super packa: Braille Bricks, Classic eta BricQ eta DOTS barne, 330 €-ko balioarekin.
  • 2025eko AZAROAREN 2ko erronka: Harizpidun 3D inprimagailua, 275 €-koa.
  • 2026KO URTARRILAREN 3ko erronka: Lenovoren markako bi tableta ikasgelarako, 3 hilabeteko harpidetzarekin Canva eta Genially-n, 500 €-ko balioarekin.
  • 2026ko OTSAILAREN 4ko erronka: Smartwatch bat ikasle eta irakasle bakoitzarentzat, 300 €-koa (gutxienez 20 unitateko sorta, ikasgelan guztira dauden ikasleen kopurura iritsi arte).

Sari horiek ezin izango dira trukatu.

ONCE 42 . Eskola Lehiaketaren antolaketa 4 irabazleekin harremanetan jarriko da saria helarazteko behar diren datuak eskuratzeko.

Sariak dagokion ONCE zentroaren bidez emango dira, edo, bestela, mezularitza bidez bidaliko dira irabazleak zehazten duen helbidera, erronka bakoitzeko 4 irabazleei bidalketa modalitatea jakinaraziz. Erronka bakoitzaren sariak erronkaren hurrengo hilean banatu/bidaliko dira.

Datu pertsonalak babestea

Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamenduan, datu pertsonalen tratamenduari eta datu horien zirkulazio askeari dagokienez pertsona fisikoak babesteari buruzkoan (Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorra), eta Datu Pertsonalak Babesteari eta Eskubide Digitalak Bermatzeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoan ezarritakoaren arabera, parte-hartzaileei jakinarazten zaie irabazlearen datu pertsonalak ONCEk tratatuko dituela, tratamenduaren arduradun den aldetik (helbidea: Prado kalea 24, 28014 Madril), opariaren entrega kudeatzeko eta dagozkion betebehar fiskalak betetzeko helburu bakarrarekin. Datuen tratamenduaren oinarri juridikoa parte-hartzaileek lehiaketaren oinarriak onartzean emandako baimenean dago, baita lehiaketan parte hartzeak eta hileko erronkek eragindako betebeharrak betetzean ere.

Edozein unetan, gela irabazlearen ordezkari den irakasleak, hala badagokio, datuak eskuratzeko, zuzentzeko, ezabatzeko, datuen tratamendua mugatzeko edo datuen tratamenduaren eta eramangarritasunaren aurka egiteko eskubideak baliatu ahal izango ditu, bai eta datuak tratatzeko adostasuna ezeztatzeko eskubidea ere, ONCEri idatziz eskaera eginez (helbidea: Prado kalea 24, 28014 Madril) edo posta elektronikoz dpdatos@once.es. Baimena ezeztatzeak ez du eraginik izango tratamenduaren zilegitasunean, hasierako baimenean eta sustapena gauzatzeko tratamenduaren premian oinarrituta.

Datuen titularrek eskubidea dute, hala iritziz gero, erreklamazioa aurkezteko Datuak Babesteko Espainiako Bulegoan. ONCEk Datuak Babesteko ordezkari bat izendatu du, dpdatos@once.es helbide elektronikora idatziz, helbide honetara idatzita: Prado kalea 24, 28014 Madril.

Lehiaketaren antolaketa ikasgela irabazlearen ordezkariarekin harremanetan jartzen denean, oinarri hauetan xedatutakoaren arabera, oinarri hauek berariaz onartzeko eta beren datu pertsonalak ONCEk tratatu ahal izateko zalantzarik gabeko baimen libre eta espezifikoa emateko eskatuko die, egokitu zaien opariaren entrega kudeatzeko. Irabazlea eta, hala badagokio, ordezkoak ONCEk bere datuak tratatzearen aurka badaude, ezin izango zaie oparia eman eta jasotzeko eskubidea galduko dute.

ONCEk baimena eman ahal izango die hirugarrenei, tratamenduaren arduradun gisa, irabazleen datuak eskuratu eta kudeatzeko, ONCEren izenean, posta elektronikoz irabazleekin harremanetan jartzeko eta oparia emateko izapideak egiteko.

Irabazleen izenaren erabilera

Oparia eta oinarri hauek onartzean , hileko erronkak irabazi dituzten 4 ikasgelek, berariaz onartzen dute ONCEk eta ONCE Gizarte Taldeak lana erabili , argitaratu eta erreproduzitzea, bai eta ikastetxearen datuak ere , edozein motatako publizitateetan , sustapenetan , argitalpenetan ( Internet barne ) edo izaera bereko beste edozein hedabidetan , informatzeko helburuarekin , betiere horiek ONCEren 42 . Eskola Lehiaketarekin erlazionatzen badira , parte-hartzaileari inolako itzulketarik edo konpentsaziorik egin gabe eta inolako kontraprestaziorik ordaindu beharrik gabe.

NABARMENDUTAKO ESTEKAK