Parte-hartzeko kategoriak

  • Kategoria A Lehen Hezkuntzako 3. eta 4. mailak
  • Kategoria B Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailak
  • Kategoria C DBHko 1. - 4. maila bitartea eta Oinarrizko Lanbide Heziketa
  • Kategoria E Hezkuntza Berezia

Nola parte hartu?

1. Sortu zure taldearen armarria zure ikasgelarekin nahi ez duzun bakardadearen aurka

Ikasgela bakoitza helburu komun batek lotutako talde bihurtuko da: nahi ez den bakardadeari aurre egitea.

Taldekideek taldearen balioetan pentsatu beharko dute, eta balio horiek sinbolizatzen dituen armarri batean islatu beharko dituzt. Armarri hori, kide izatearen eta harrotasunaren sinbolo izateaz gain, taldearen nortasuna eta kausarekiko konpromisoa indartuko dituen ikusizko tresna ere izango da.

Taldearen armarria teknika librekoa izango da (buztina, pintura, collagea...), baina parte-hartzaileek egindako irudiekin sortu beharda oso-osorik; ez dago baimenduta hirugarrenen irudiak erabiltzea, beharrezko eskubideak izan ezean.

Naturaren armarria eta xakea.

Gelako aire zabaleko pasioa erakusten duten naturako elementuez eta xake-piezen elementuez gain, armarria apaintzen duen elementuren bat egon daiteke, naturarekiko grina adierazten duena, talde gisa duten izaera gogoetatsu eta baketsuagatik.

Taldeak egiten duen jardueraren deskribapena.

Xakea naturan. Ikasgelak inguruko parkeetako bat bisitatzea proposatzen du, eta merenderoko mahaietan xake-klub bat antolatzea, zailtasun-maila desberdinekin eta desgaitasuna duten pertsonentzat egokitutako fitxekin.

Ikastetxe osoari jakinaraziko zaio, nahi duten guztiek bat egin dezaten.

2. Sortu jarduera bat taldea elkartzeko

Talde bakoitzak jarduera bat pentsatuko du, eta beti hartuko ditu kontuan desgaitasuna duten eta ez duten pertsonak. Horretarako, jarduera nola egokitu pentsatu behar dute, edonork parte hartu ahal izan dezan (mahai-jokoak, komikiak sortzea, podcastak, ingurumen-jarduerak, running-a, irakurketa-tailerra, idazketa, etab.). Jarduera hori taldeek zentroetan nahi ez duten bakardadearen aurka eragiteko palanka izango da.

3. Igo zure lana webgunera

Lana amaitu ondoren, audio-deskribapen* bat aurkeztu behar duzue, pieza ikusteko desgaitasuna duten pertsonentzat eskuragarri egon dadin. Zehaztu zure armarrian zehazki zer agertzen den (irudiak, koloreak, egitura, mezua...).

Igo zure taldearen armarria eta jarduera zure eremu pribatura, eta prest!

** Audiodeskribapenak gehienez minutu bateko iraupena izan behar du.

NABARMENDUTAKO ESTEKAK