Premio para o docente:

Porque os/as docentes sodes o motor deste Concurso, entregaranse 4 premios aos máis involucrados no programa escolar (1 docente premiado por cada categoría).

En caso de empate, terase en conta a porcentaxe de alumnos e alumnas que completasen o videoxogo. Este premio será unha experiencia de fin de semana valorada nun máximo de 300 € (IVE incluído).

Premios autonómicos e para os finalistas da Categoría E:

O alumnado e profesorado dos grupos gañadores na fase autonómica e dos cinco grupos finalistas da categoría E serán premiados cunha experiencia para a aula, valorada en 500 € (IVE incluído).

Premio nacional:

O alumnado e profesorado das 4 clases gañadoras en cada categoría recibirán unha tableta. Unha gran ferramenta para seguir aprendendo sobre a historia da inclusión e estar sempre conectado!

Premio Votación Popular:

A palabra máis votada dos gañadores autonómicos.

O alumnado e profesorado gañadores por votación popular serán premiados con un smartwatch, un reloxo intelixente para estar á última!

* Consulta as bases do Concurso

LIGAZÓNS DESTACADAS: