Nesta segunda dinámica, os alumnos terán que poñerse na pel doutras persoas para vivenciar distintas situacións.
Por medio desta actividade grupal, baseada nun role play, os alumnos e alumnas traballarán a empatía e a escoita activa.
Agrupados por equipos, dispoñerán de dúas tarxetas sacadas ao azar: unha coa descrición dunha situación e outra coa descrición do personaxe (con ou sen discapacidade) ao que lle afecta esa situación e da que é protagonista.
Cada tarxeta dispón dunha batería de preguntas reflexivas: ao emparellar personaxe e situación, o equipo terá que poñerse no lugar do personaxe, responder as preguntas e acordar unha solución baseada na empatía e o respecto, para evitar o caso de soidade non desexada.
Que son a empatía e a escoita activa
A empatía é a capacidade de entender as emocións da outra persoa, aínda que non se compartan. Defínese como a habilidade de poñerse no lugar de outra persoa e comprender como se sente nunha determinada situación.
A escoita activa, ou empática, é cando se escoita para comprender á outra persoa, centrando a atención nela.
15 minutos.
Descargar as tarxetas dos personaxes Descargar as tarxetas das situacións
BIBLIOTECA DE RECURSOS
Se dispós de máis tempo de clase ou se queres afondar máis, deixámosche estes recursos gamificados para seguir formando equipo!