Bigarren dinamika honetan, ikasleek beste pertsona batzuen larruazalean jarri beharko dute, egoera desberdinak bizi ahal izateko.
Role-play batean oinarritutako talde-jarduera horren bidez, ikasleek enpatia eta entzute aktiboa landuko dituzte.
Taldeka multzokatuta, ausaz ateratako bi txartel izango dituzte: bata egoera baten deskribapenarekin, eta bestea egoera horrek eragiten dion pertsonaiaren deskribapenarekin (desgaitasunarekin edo desgaitasunik gabe), haren protagonista izanik.
Txartel bakoitzak galdera gogoetatsu sorta bat du: pertsonaia eta egoera parekatzean, taldeak pertsonaiaren lekuan jarri beharko du, galderei erantzun eta enpatian eta errespetuan oinarritutako irtenbide bat adostu, nahi ez den bakardadearen kasua saihesteko.
Zer dira enpatia eta entzute aktiboa?
Enpatia beste pertsonaren emozioak ulertzeko gaitasuna da, baina ez dira partekatzen. Bestearen lekuan jartzeko eta egoera jakin batean nola sentitzen den ulertzeko trebetasuna da.
Entzute aktiboa, edo enpatikoa, beste pertsona ulertzeko entzuten da, arreta harengan jarriz.
15 minutu.
Deskargatu pertsonaien txartelak Deskargatu egoera-txartelak
BALIABIDEEN LIBURUTEGIA
Eskolan denbora gehiago badaukazu edo gehiago sakondu nahi baduzu, baliabide gamifikatu hauek uzten dizkizugu taldea osatzen jarraitzeko!