Nueva edición del Concurso Escolar ONCE

Estás visualizando una edición antigua del Concurso Escolar ONCE. Si deseas participar en la última edición haz click aquí.

Material didaktikoa lehen hezkuntza eta heziketa berezia

Prebenitzea

Deskargatu PDFa

1.BIDEA URRATZEN

DINAMIKAREN DESKRIBAPENA:

Lehen dinamika honetan, ikasleen pertsona barruko trebetasunak landuko dira.

Trebetasun horiek elkar hobeto ezagutzen eta baloratzen laguntzen dute, eta, aldi berean, besteekiko harremanak errazten.

Autoezagutzaren eta barne-hausnarketaren bidez, dinamika horrek ikasleei beren burua definitzen lagunduko die, beren izaerari, gustuei eta zaletasunei balioa emanez.

Fitxaren enuntziatuak testuinguru gamifikatuan kokatzen ditu ikasleak, eta testuinguru horri esker ireki eta beren nortasuna azaldu ahal izango dute.

Fitxan benetako izena ez idazteko eskatu; izan ere, dinamika amaitzean, fitxa guztiak batera jarriko dira, eta interesgarria izango da egiaztatzea zenbat ezagutzen dituzten ikasleek elkarren artean, bai eta zer zaletasun partekatzen dituzten ere.

Zer dira pertsona barruko trebetasunak?:

Pertsona batek bere emozioak ulertzeko, identifikatzeko eta eraginkortasunez erregulatzeko dituen jarrerak dira pertsona barruko trebetasunak, hala nola autoezagutza, konfiantza eta autoestimua.

Gaitasun horiek erraztu egiten dute pertsona batek bere burua ezagutzea, bere izaera eta nortasuna hobeto ulertzeko, eta, horrela, besteekin harremanak izaten laguntzeko.

Trebetasun horiek Soft skills edo trebetasun bigunekin lotzen dira, hau da, pertsona batek bere burua adierazteko, ulertzeko eta ulertarazteko dituen trebetasunekin.

Entzute aktiboa, bestearen ulermena eta konfiantza inspiratzea trebetasun bigunak dira.

HELBURU DIDAKTIKOAK:

JARDUERAREN IRAUPENA:

15 minutu.

EGITEKO JARRAIBIDEAK:

  1. Fitxa ikasle bakoitzari banatuko dio; garrantzitsua da izena ez jartzea.
  2. Eskatu, isilik, fitxan gaitutako testu-eremuak betetzeko eta avatarra ezaugarritzeko: osagarri edo ezaugarriren bat marraztu dezakete, identifikatuta sentitzeko.
  3. Bateratze-lana, ikasleen gustuei eta zaletasunei buruz eztabaidatzeko.
    • Trukatu fitxak, ikasleek elkar ezagutzen saiatzeko.
    • Arbelean idatzi atera diren zaletasunak, eta nabarmendu taldeko/gelako zaletasun komunak.
  4. Eztabaidatu fitxa egin ondoren sortu diren zaletasunen eta zaletasunen aniztasunari buruz, eta adostu zer jarduera eskain ditzakezuen, talde-ikasgela gisa.

Deskargatu fitxa

PARTE-HARTZE LANARI EGOKITUTAKO HELBURU DIDAKTIKOA:

DINAMIKA GARATZEKO ALTERNATIBAK:

Zure ikasleen heldutasun-adinaren arabera, jarduera hauek egin ditzakezu aurrez, autodefinitzen laguntzeko:

BALIABIDEEN LIBURUTEGIA

Eskolan denbora gehiago badaukazu edo gehiago sakondu nahi baduzu, baliabide gamifikatu hauek uzten dizkizugu taldea osatzen jarraitzeko

Recursos de Soledad.es