Utilizamos cookies para asegurar de que proporcionamos a mellor experiencia ao usuario no noso sitio web. Se continúa utilizando este sitio asumiremos que está de acordo. Máis Información Pechar
Conexión Adiccioff. Esto no es un juego

Webinarios formativos en liña e interactivos

Xa temos listos os relatorios dos nosos especialistas!

Accede en directo a cada unha das sesións formativas e interactivas a través da plataforma GoToWebinar.

Pero se non podedes asistir en directo, non vos preocupedes! En breve, subiremos todos os relatorios, xunto co material ofrecido por cada especialista e as preguntas e respostas que se expuxeron no seu desenvolvemento, para que poidades descargalas.

Próximas sesiones interactivas

Educando aos cidadáns do futuro

Anna Fores y Alfredo Hernando - Venres 27 de novembro ás 17:00 h

Anna Fores Alfredo Hernando

Como podemos educar aos futuros cidadáns (dixitais) para que utilicen a tecnoloxía dunha forma responsable, crítica e segura? A tecnoloxía revelouse como unha ferramenta valiosísima, especialmente nos últimos tempos, e o seu uso debería ser positivo, responsable e creativo.

Ademais, aínda que lles inflúa no futuro, forma parte do presente, porque o noso alumnado está a educarse nunha sociedade que se está transformando dixitalmente. Por iso é importante que os educadores (docentes, pais e nais), sexan conscientes desa realidade e saiban canalizar a mocidade para facer dela usuarios intelixentes desa tecnoloxía. As súas vidas, como as nosas, van estar conectadas si ou si.

O alumnado usa a tecnoloxía a diario. Faino para comunicarse, para entreterse e divertirse, para expresar o que pensa, para aprender... e no futuro empregaraa para desenvolverse na súa vida profesional. Por iso, non podemos obviar esta parte tan importante do seu presente, e do seu futuro.

Sobre Anna Fores
Anna Fores é membro do grupo de investigación consolidado GR-EMA (contornas e materiais para a aprendizaxe) do ICE da UB, do grupo consolidado de Innovación INDAGA’ T, Grupo de Innovación Docente para favorecer a Indagación, e é tamén codirectora da revista REIRE (revista de innovación e investigación educativa).

Sobre Alfredo Hernando
Psicólogo e investigador, é un apaixonado da innovación educativa. Desde o ano 2013 dirixe o proxecto escuela21.org: un laboratorio de innovación educativa con forma de viaxe, vida, acompañamento e aprendizaxe para coñecer, experimentar e compartir de primeira man as boas prácticas das escolas máis innovadoras de todo o mundo.

Sesiones realizadas

Gaming e dixitalización: combo de aprendizaxe

Clara Cordero - Xoves 19 de novembro ás 17:00 h

Clara Cordero

Neste webinario falaremos de combos. O primeiro deles, o xogo e a tecnoloxía e como se fixeron poderosos nunha contorna onde o dixital se fai imprescindible no noso día a día. O noso segundo combo será o de educación e gaming onde falaremos do potencial educativo do gaming como ferramenta e recurso. O noso terceiro combo introducirá o concepto de alfabetización ludodixital que está a promover unha transformación social onde o xogo forma parte xa das nosas vidas e ábrese a porta á inclusión.

Sobre Clara Cordero
Mestra e formadora docente en innovación educativa. A súa experiencia estivo enfocada ao desenvolvemento de destrezas e habilidades a partir do pensamento creativo e a pedagoxía da imaxinación.

Da cualificación á avaliación real

Chema Lázaro - Xoves 5 de novembro ás 17:00 h

Chema Lázrao

Durante moito tempo centrámonos na adquisición do coñecemento e en como se avaliaba ou cualificaba esa cantidade de conceptos e coñecementos adquiridos. Pero, algunha vez nos paramos a pensar en como podemos medir a aprendizaxe? É dicir, o que realmente o alumnado aprendeu (aquilo que queda na súa memoria a longo prazo) durante toda unha experiencia de aprendizaxe.

Para medir a aprendizaxe debemos achegarnos a unha avaliación real, onde os comentarios sexan unha das ferramentas máis poderosas para lexitimar as aprendizaxes significativas. Unha avaliación real, que mestura o cualificativo co formativo ou o diagnóstico.

Para iso contamos cunhas ferramentas valiosísimas: a tecnoloxía e todo un conxunto de recursos dixitais, que nos axudarán a obter grandes cantidades de datos. Estas métricas e a súa interpretación permitirannos tomar mellores decisións para a aprendizaxe do noso alumnado, converténdoo no protagonista principal do seu proceso de aprendizaxe.

Sobre Chema Lázaro
Chema Lázaro é mestre de Educación Primaria, ten un mestrado en Neurodidáctica (URJC) e foi gañador do Premio Nacional de Educación en 2013. Ademais en 2017 foi finalista dos Premios Educa Abanca ao Mellor docente. Chema é, ademais, cofundador de NIUCO educación, empresa do sector da educación que aposta por un cambio metodolóxico baseado nos avances da ciencia no campo da educación.

Emocións na aprendizaxe dixital

Jesús Guillén - Mércores 28 de outubro ás 17:00 h

Jesús Guillén

A educación formal centrouse, tradicionalmente, no desenvolvemento cognitivo dos estudantes menosprezando os aspectos emocionais. Con todo, as investigacións recentes no campo da neurociencia demostran que as emocións son imprescindibles nos procesos de razoamento e toma de decisións, constitúen a base da curiosidade e a atención e, en definitiva, son determinantes nos procesos de aprendizaxe.

Por outro lado, a tecnoloxía nin é a salvación nin é a perdición da educación, simplemente tense que considerar como unha ferramenta pedagóxica que pode e debe ser moi útil se se emprega como convén e en plena consonancia cos obxectivos de aprendizaxe identificados. As TIC, cada vez máis presentes pola actual situación, chegaron á escola para quedar e deben manexarse como recursos ao servizo da aprendizaxe.

Como vincular as cuestións emocionais cos recursos dixitais? Neste webinario analizaranse moitas estratexias que farán que a aprendizaxe a distancia sexa máis próxima, emocionante e real.

Sobre Jesús Guillén
Jesús C. Guillén é profesor do posgrao de Neuroeducación da Universidade de Barcelona, do mestrado en Neurodidáctica de CADE (Centro de Atención á Diversidade Educativa) de Madrid e da diplomatura en Neurociencias e Emocións na aprendizaxe da Universidade Nacional Villa María de Argentina, entre outros. É o creador do blog pioneiro en España sobre neuroeducación Escuela con Cerebro

Volver a recursos