Cookieak erabiltzen ditugu gure web-orriaren esperientzia ezin hobea izan dadin. Web-orrialdea erabiltzen jarraituz gero, ados zaudela ulertuko dugu. Informazio gehiago Itxi
Conexión Adiccioff. Esto no es un juego

Webinar hezigarri interaktiboak eta onlinekoak

Etorkizuneko herritarrak hezten

Anna Fores y Alfredo Hernando - Azaroak 27, ostirala, 17:00etan

Anna Fores Alfredo Hernando

Nola hez ditzakegu etorkizuneko herritarrak (digitalak) teknologia modu arduratsu, kritiko eta seguruan erabil dezaten? Teknologia tresna benetan baliotsua dela agerian geratu da, batez ere azken garaian, eta haren erabilerak positiboa, arduratsua eta sormenezkoa izan beharko luke.

Gainera, etorkizunean eragingo badie ere, orainaldiaren parte da, gure ikaslegoa zentzu digitalean eraldatzen ari den gizarte batean hezten ari baita. Hori dela eta, garrantzitsua da hezitzaileak (irakasleak eta gurasoak) errealitate horretaz jabe daitezela eta gazteak teknologia horren erabiltzaile adimentsuak bilakatzeko behar bezala gidatzen jakin ditzatela. Haien bizitzak, gureak bezala konektatuak egongo dira nahitaez.

Ikaslegoak teknologia egunero egunero darabil. Komunikatzeko, denbora-pasa gisa, dibertitzeko, pentsatzen duena adierazteko, ikasteko darabil eta etorkizunean bere bizitza profesionalean jarduteko erabiliko du. Hori dela eta, ezin dugu bere orainaldiaren, eta etorkizunaren, hain zati garrantzitsua alboratu.

Sobre Anna Fores
Anna Fores Bartzelonako Unibertsitateko ICEren GR-EMA (ikaskuntzarako inguru eta materialak) ikerketa talde tinkoaren kide da, eta INDAGA'T Ikerketari mesede egiteko Irakaskuntza Berrikuntza Taldeko kide, baita REIRE (hezkuntza berrikuntza eta ikerketaren inguruko aldizkaria) aldizkariko kozuzendaria ere.

Sobre Alfredo Hernando
Psikologoa eta ikertzailea, hezkuntza berrikuntzaren zale amorratua da. 2013 urtetik escuela21.orgproiektua zuzentzen du: hezkuntza berrikuntzaren inguruko laborategia, bidaia, konpainia eta ikaskuntza forma duena, mundu osoko ikastetxe berritzaileenen jardute ona lehen eskutik ezagutu, esperimentatu eta partekatzeko.

Gaminga eta digitalizazioa: Ikaskuntzaren konboa

Clara Cordero - Azaroak 19, osteguna, 17:00etan

Clara Cordero

Webinar honetan konboen inguruan arituko gara. Jokoa eta teknologiaren artekoa lehena, eta digitala dena egunerokotasunean ezinbesteko bilakatu den ingurune batean nola boteretsu bihurtu diren. Gure bigarren bikotea hezkuntzak eta gamingak osatuko dute, non tresna eta baliabide gisa gamingak duen ahalmen hezitzailearen inguruan hitzegingo dugun. Gure hirugarren konboak alfabetizazio ludodigitalaren kontzeptuan barneratuko gaitu, eraldaketa sozial bat bultzatzen ari dena, jokoa gure bizitzaren parte izanik eta inklusioari ateak irekitzen zaizkiolarik.

Sobre Clara Cordero
Irakasle eta irakasleen hezitzaile hezkuntza berrikuntzan. Bere esperientzia pentsamendu sortzailetik eta irudimenaren pedagogiatik abiatuz trebetasun eta gaitasunen garapenaren sustapenean ardaztua egon da.

Kalifikaziotik benetako ebaluaziora

Chema Lázaro - Azaroak 5, osteguna, 17:00etan

Chema Lázrao

Luzaroan ezagutzak eskuratzean eta eskuratutako kontzeptu eta ezagutza hori ebaluatzeko edo kalifikatzeko moduan jarri dugu arreta. Baina... pentsatu al dugu inoiz ikaskuntza nola neur litekeen? Hau da, ikasleak ikaskuntza esperientzia osoan zehar benetan ikasi duena (epe luzerako memorian geratzen den hori).

Ikaskuntza neurtzeko benetako ebaluaketara hurbildu beharra daukagu, non feedbacka ikaskuntza esanguratsuak egiaztatzeko tresna boteretsuenetako bat izango den. Ebaluaketa erreal bat, kalifikatzailea dena formatiboa edo diagnostikoa denarekin nahasten duena.

Horretarako oso tresna baliotsuak ditugu: teknologia eta baliabide digitalen multzoa, datu kantitate handiak eskuratzen lagunduko gaituztenak. Neurketa hauek eta haien interpretazioak gure ikaslegoarentzako erabaki hoberenak hartzen lagunduko gaituzte, bere ikaskuntza prozesuaren protagonista nagusi bilakatuz.

Sobre Chema Lázaro
Chema Lázaro Lehen Hezkuntzako irakaslea da, Masterra dauka Neurozientzian (URJC) eta 2013an Hezkuntzako Sari Nazionalarekin saritua izan zen. Gainera 2017an irakasle Hoberenarentzako Educa Abanca Sarietako finalista izan zen. Chema NIUCOren kofundatzaile da, hezkuntzaren alorreko aurrerakuntza zientifikoetan oinarrituz aldaketa metodologiko batengatik apustu egiten duen hezkuntzaren sektoreko enpresa.

Emozioa ikaskuntza digitalean

Jesús Guillén - Urriak 28, asteazkena, 17:00etan

Jesús Guillén

Tradizionalki, hezkuntza formala ikasleen garapen kognitiboan zentratu da aspektu emozionalak mespretxatuz. Alabaina, neurozientziaren eremuan egin berri diren ikerketek emozioak arrazonamendu prozesuetarako eta erabakiak hartzeko ezinbestekoak direla frogatzen dute. Jakinminaren eta arretaren oinarriak osatzen dituzte eta, azken finean, ikaskuntza prozesuetarako erabakigarriak dira.

Beste alde batetik, teknologia ez da hezkuntzaren salbazioa ezta hondamendia ere, besterik gabe, behar bezala eta identifikatutako ikaskuntzaren helburuekin bat etorriz erabil daiteken eta erabili behar den tresna pedagogikotzat hartu behar da. Oraingo egoera dela eta, gero eta idar handiagoa hartzen ari diren IKTak eskolara bertan gelditzeko iritsi dira eta ikaskuntzaren zerbitzura dauden baliabide gisa erabili behar dira.

Nola lotu kontu emozionalak baliabide digitalekin? Webinar honetan urruneko ikaskuntza gertuagoa, zirraragarriagoa eta errealagoa bilakatuko duten estrategia ugari aztertuko dira.

Sobre Jesús Guillén
Jesús C. Guillén Bartzelonako Unibertsitateko neurozientziaren inguruko graduondoko iraksalea da, CADEren (Centro de Atención a la Diversidad Educativa) neurodidaktikako masterreko irakaslea Madrilen eta Argentinako Universidad Nacional Villa Maríako Neurozientzia eta emozioen inguruko Diplomaturako irakaslea, beste batzuen artean. Escuela con Cerebro izeneko blogaren sortzaile da, Espainian aurrendari dena.

Volver a recursos