Cookieak erabiltzen ditugu gure web-orriaren esperientzia ezin hobea izan dadin. Web-orrialdea erabiltzen jarraituz gero, ados zaudela ulertuko dugu. Informazio gehiago Itxi
Por mí y por todos mis compañeros. Ideas para un recreo inclusivo.

Preguntas Frecuentes

NORK PARTE HAR DEZAKE?

ONCE Lehiaketan Espainiako ikastetxe publiko, pribatu eta hitzartuetako ikasle guztiek parte har dezakete, maila hauetan eskolaratuta badaude: Hezkuntza Berezia, Lehen Hezkuntza (3.-6. mailak), Bigarren Hezkuntza, Oinarrizko LH, Batxilergoa edo LH (Erdi- eta Goi-mailak).

ETA NIRE IKASLEEK IAZ ERE PARTE HARTU BAZUTEN?

Berdin dio. Gaia erabat ezberdina da, parte-hartzaileei eskatzen zaizkien sormen-lanak bezalaxe; Lehiaketa berri bat da, beraz.

NOLAKOAK DIRA PARTE HARTZEKO TALDEAK?

Gela osoak talde bakar bat osatuz parte hartuko du, eta ikasle guztien artean egindako lan bakarrarekin edo talde txikiagoetan landutako proposamenen artean aukeratutako lanarekin. Material didaktikoan hori egiteko moduari buruzko hainbat iradokizun aurkituko dituzu.

IKASLEEK BERE KABUZ IZENA EMAN ETA PARTE HARTU AL DEZAKETE?

Ez. Parte hartzeko ikastetxeko hezitzaile batek izena emateko ardura hartu behar du, derrigor.

ZER APARTEKO LAN DAKAR IRAKASLEARENTZAT?

Programa hau heziketa-curriculumean sartzen da. Hortaz, ez dakar inolako aparteko lanik berekin. Eskura jartzen dugun material didaktikoak hezitzaile bakoitzak ikasgelan (bere astiaren eta aukeren arabera) egoki irizten dituen edukiak eta jarduerak lantzeko modua ematen du, bere ikasleak Lehiaketaren gaian murgildu eta geroago parte hartzeko lana errazteko.

Irakasle bakoitzak erabakiko du ikasleen lana gainbegiratzen eta laguntzen zenbateraino parte hartu nahi duen. Irakasleak jarduera azaldu eta ondoren parte hartzeko lanak helarazteko konpromisoa hartzen du soilik.

ZEIN DA ONCE LEHIAKETAREN ETA OINARRIZKO GAITASUNEN ARTEKO LOTURA?

Sentsibilizazio-programa hau eta bertan erabiltzen diren materialak curriculumean oinarrituta burutu dira eta Tutoretza-saioetan berariaz lan daiteke, baita honako Oinarrizko Gaitasunen bitartez ere:

  • Ikasten ikasteko gaitasuna.
  • Gizarterako eta hiritartasunerako gaitasuna.
  • Norberaren autonomiarako eta ekimenerako gaitasunak.
  • Gaitasun kultural eta artistikoa.
  • Gaitasun digitala eta informazioaren trataerakoa.

UNITATE DIDAKTIKOKO JARDUERAK DERRIGOR EGIN BEHAR AL DIRA?

Ez. Irakasleari ikasleak aurtengo gaian murgiltzea eta aurkeztu beharreko lanari ekitea errazteko tresna hutsa dira.

BA AL DAGO LANERAKO DERRIGORREZKO ZEHAZTAPENIK?

Bai. Talde bakoitzak zera aurkeztu beharko du:

  • Lehen Hezkuntza (3.-6. mailak) eta Hezkuntza Berezia:

    Jolas-orduan inklusioa eta aniztasuna sustatzeko jarraibideak aldarrikatzen dituen horma-irudia sortu behar dute (.jpg formatuan eta 2 MB-eko pisua gainditu gabe), izenburuak (140 karaktere gehienez) eta audio-deskribapenak (minutuko 1eko iraupena gehienez) lagunduta, ikusmen desgaitasuna duten epaimahaiko kideei lana errazteko xedez.

  • Bigarren Hezkuntza, Oinarrizko LH, Batxilergoa eta LH:

    Gehienez minutu 1 irauten duen bideoklip musikala (.avi/.mp4/.mov formatuan, 100 MB-eko gehienezko pisuarekin eta 60 segunduko iraupena gehienez) jolasaldi inklusiboa aldarrikatuz acompañada de un título (con un máximo de 140 caracteres), abestiaren letra idatzia eta azalpen-gidoia bideon gertatzen dena kontatuz, epaimahaiari lana errazteko

NOLA EGINGO DUGU BIDEOKLIP MUSIKALA?

Ikasgelako kideek adierazi nahi duten ideia zehaztu dutenean, bideoklipa grabatzen has daitezke. Horretarako, edozein bideokamera edo kamera duen edozein aparatu erabil dezakete, irudiak betiere garbiak eta bereizmen onekoak izanik (plano horizontalak gomendatzen ditugu, eta ez bertikalak). Gainera, premiazkoa izanez gero, bideoak editatzeko programez balia daitezke bere bideoklipa sortzeko.

NON TOPA DEZAKEGU BIDEOKLIPERAKO MUSIKA?

Lehiaketak bost oinarri musikal eskaintzen dizkizue, baina ez da inola ere beharrezkoa hauek erabiltzea. Nahi izanez gero, egile-eskubideetatik aske dagoen edozein doinu erabil dezakezue edota zuen musika sortu hurrengo programekin Incredibox.

NOLA BIDALI BEHAR DITUGU LANAK?

  • Eskuz eginiko lana baldin bada, argazkia atera edo eskaneatu
  • Horma-irudia .jpg formatuan dagoela eta 2MB-eko pisua gainditzen ez duela ziurtatu. Bideoklip musikalak .avi/.mp4/.mov formatuan egon beharko du eta 100MB-eko pisua izan behar du gehienez.
  • ONCE lehiaketaren web-orrian sartu eta zuen eremu pribatua bisitatu
  • "Lana igo" atalean sakatu.
  • "Izenburua" dioen atalean izenburua edo lanerako ikasgelak aukeratutako esaldia idatzi (gehienez 140 karaktere).
  • "Deskribapena" atalean, ikasgelak egindako lanean adierazi nahi izan duena deskribatzeko idatzi duena sartu (gehienez 400 karaktere)
  • Irudia (audioak lagunduta) edo bideoa (abestiaren letrak lagunduta) aukeratu.
  • Azkenik, “Lana berretsi” teklari sakatu.

IKASLEAK ETXETIK ARITU AL DAITEZKE?

Noski baietz. Irakasleak aurkeztu behar duten lana azaldu dielarik, ikasleek nahi beste denbora eman dezakete ikasgelatik kanpo lanean.

ETA LANARI BURUZKO EDO BESTELAKO ZALANTZA PEDAGOGIKORIK BADUGU?

Ez kezkatu. Gurekin harremanetan jar zaitezkete eta profesional-talde batek zalantzak argituko dizkizue. Horretarako, deitu 900 808 111 doako telefonora, 682 789 326 (Whatsapp) edo bete ezazue galdetegi hau.