ONCE Gizarte Taldearen Eskola Lehiaketan Espainiako ikastetxe publiko, itundu eta pribatuetako ikasle guztiek parte har dezakete, honako hauetan eskolatuta: Hezkuntza Berezia, Lehen Hezkuntza (3. mailatik 6.era), Bigarren Hezkuntza eta Oinarrizko Mailako Heziketa Zikloa.
Berdin dio. Gaia erabat ezberdina da, parte-hartzaileei eskatzen zaizkien sormen-lanak bezalaxe; Lehiaketa berri bat da, beraz.
Lehiaketan parte hartzeko, ikasgela bakoitzeko lan bat egingo da, betiere dagokion kategorian, ikasleen mailaren arabera. Salbuespen gisa, hainbat kategoriatako ikasleei dagozkien lanak onartuko dira (esaterako, landa-ikastetxe elkartuetan, zirkuko gela ibiltarietan, laguntza-gela berezietan eta abarretan gertatzen den bezala).
Kasu horietan, ikasgelak ikasle gehien dagoen kategorian parte hartuko du. Berdinketa gertatuz gero, ikasgelak goren dagoen kategorian parte hartuko du.
Lan bakoitzeko gehieneko parte-hartzaile kopurua maila bakoitzerako indarrean dagoen legeak ikasgela bakoitzeko ezartzen duen gehienezko ikasle kopurua izango da.
Ez. Parte hartzeko beharrezkoa da ikastetxeko irakasle batek erregistroaz arduratzea.
Programa hau LOMLOEren hezkuntza-curriculumean integratuta dago, eta parte hartzen duen hezkuntza-etapa bakoitzaren curriculum-lotura kontuan hartuta garatu da. Horregatik, ez dakar inolako lan gehigarririk. Material didaktikoari esker, irakasle bakoitzak, egokitzat jotzen dituen edukiak eta jarduerak garatu ahal izango ditu ikasgelan (bere denboraren eta aukeren arabera), ikasleak Lehiaketaren gaian murgiltzeko eta gero haien parte hartzeko lana errazteko.
Parte hartzeko lanean ikasleek gainbegiratzean eta haiei laguntzean duten inplikazioa irakasle bakoitzak erabakiko du, eta jarduera azaltzeko eta ondoren parte hartzeko lanak guri helarazteko konpromisoa baino ez du hartuko.
Hezkuntza-ekintzako programa hau eta bere material didaktikoak LOMLOEren curriculumean oinarrituta garatu dira, eta Oinarrizko Gaitasun hauen bidez landu daiteke, Ekintzailetzarako Gaitasuna nabarmenduz:
Estrategia batzuk eskaintzen ditubegirada egokitzea beharrak eta aukerak antzemateko; pentsamendua entrenatzea , ingurunea aztertu eta ebaluatzeko , eta ideiak sortzea eta birplanteatzeairudimena , sormena , pentsamendu estrategikoa eta hausnarketa etikoa , kritikoa eta eraikitzailea erabiliz sorkuntza- eta berrikuntza-prozesuetan.
GIZALEGEZKO ETA ETIKAKO BALIOETAN HEZTEA |
---|
Gaitasun espezifikoa 2 |
Arau eta balio zibiko eta etikoen arabera jardutea eta elkarreragitea , bizitza indibidual eta kolektiborako duten garrantzia aitortuz eta modu eraginkorrean eta argudiatuz hainbat esparrutan, bizikidetza demokratikoa , justua , inklusiboa , errespetuzkoa eta baketsua sustatzeko. |
NATURA, GIZARTE ETA KULTURA INGURUNEAREN EZAGUTZA. |
---|
Gaitasun espezifikoa 3 |
Diseinu-proiektuen bidez problemak ebaztea, behar zehatzei erantzungo dien produktu sortzaile eta berritzaile bat modu kooperatiboan. |
GIZALEGEZKO ETA ETIKAKO BALIOETAN HEZTEA |
---|
Gaitasun espezifikoa 2 |
Arau eta balio zibiko eta etikoen arabera jardutea eta elkarreraginean, bizitza komunitarioa arautzeko eta hainbat esparrutan modu eraginkorrean eta justifikatuan aplikatzeko duen garrantzia arrazoituta. | Bizikidetza baketsua , errespetuzkoa , demokratikoa eta ondasun komunarekin konprometitua sustatzeko.
GEOGRAFIA ETA HISTORIA |
---|
Gaitasun espezifikoa 6 |
Bizi garen kultura-aniztasunaren errealitatea osatu duten kultura-prozesuak ulertzea, eta berdintasunaren eta inklusioaren aldeko mugimenduek egindako ekarpena balioestea, estereotiposamenak murrizteko , edozein diskriminazio eta indarkeria saihesteko , eta aniztasunaren aberastasuna aitortzeko. |
Ez. Hala ere, jokoaren laukitxoetan agertzen direnak egitea gomendatzen dugu, irakasleari errazteko ikasleak aurtengo gaian eta aurkeztu beharreko lanari ekiteko moduan sartzea.
Ez. Edizio honetako berritzailea dira , eta sariak irabazteko aukera ematen diete hilean gainditzen duten gelei , desgaitasun bakoitzarentzat planteatutako erronkaren konponbidea.
Parte hartzeko , irakasleak , hamabigarren arlo pribatutik , bideo bat igo ahal izango du, 90 segundoko gehieneko iraupena, non dishabilitazioari buruzko oztopo bat erakusten den , bisuala , auditiboa , fisikoa eta intelektuala) eta irudikatutako soluzioa , disgaitasun hori duten pertsonen bizitza errazteko.
Bideoa nola aurkeztu behar den zehatzago jakiteko , guionce gida didaktikoa kontsulta dezakezu.
Ikasgela bakoitzak arazo bat konpontzeaz gain , pertsonen bizitza hobetuko duen produktuari buruzko ideia, irtenbide berritzaileak diseinatuz , mundu inklusiboagoa.
Horretarako , irakasleak , eremu pribatuan, bi laguntza-dokumentuak ditu , eta horiek ikasleei beren produktua imajinatzen lagunduko diete
Jakina. Irakasleak aurkeztu behar duten lana nolakoa izan behar duen azaldu ondoren, ikasleek nahi duten denbora guztia erabil dezakete beren lana ikasgelatik kanpo egiteko.
Ez kezkatu. Gurekin harremanetan jar zaitezkete eta profesional-talde batek zalantzak argituko dizkizue. Horretarako, deitu 900 808 111 doako telefonora, 682 789 326 (Whatsapp) edo bete ezazue galdetegi hau.