Azpi-konpetentziak:
Deskriptoreak:
Deskriptoreak:
Deskriptoreak:
Azpi-konpetentziak:
Deskriptoreak:
Deskriptoreak:
Azpi-konpetentziak:
Deskriptoreak
Azpi-konpetentziak:
Deskriptoreak:
Deskriptoreak:
Deskriptoreak:
Azpi-konpetentziak:
Deskriptoreak:
Deskriptoreak:
Ebaluaketa irizpideak | Ikaskuntza estandar ebaluagarriak |
---|---|
Estilo pertsonal bat eraikitzea pertsonarekiko errespetua eta duintasuna kontuan hartuta. | Pertsonarekiko errespetuaren eta duintasunaren balioa azaltzea. |
Pentsamendu eraginkor eta independente bat egituratzea emozioak modu positiboan erabiliz. | Bere pentsamenduak hausnartu, sintetizatu eta egituratzen ditu. berregituratze kognitiboaren eta erresilientziaren balioa deskribatzen ditu. Bere emozioen errekonozimendu eta identifikazio egoki bat egiten du. bere sentimenduak, beharrak eta eskubideak jakitera ematen ditu, aldi berean besterenak errespetatuz. |
Erronkak planteatu eta garatu erabaki hartze pertsonal, hausnartu eta arduratsu baten bidez, norbere buruarekiko eta besteekiko konpromisoaren zentzu egoki bat garatuz. | Besterenganako errespetuzko eta elkartasunezko jarrerak garatzen ditu interakzio sozialeko egoera formaletan eta informaletan. Ondorioen araberako pentsamendua erabiltzen du erabaki etikoak hartzeko. Balizko irtenbide baten abantailak eta desabantailak identifikatzen ditu, erabaki etiko bat hartu aurretik. |
Ebaluaketa irizpideak | Ikaskuntza estandar ebaluagarriak |
---|---|
Talde-lana egitea elkarrekiko mendekotasun positiboa bultzatuz eta elkartasun jarrerak azalduz. | Lankidetzaren gaitasunak erabiltzen ditu. Elkarrekiko mendekotasun positiboaren trebetasunak erabiltzen ditu. Elkartasun jarrerak deskribatzen ditu. |
Ingurune hurbilean altruismoa praktikatzea bere balioaz sentsibilizatuz. | Eskuzabala da bere ingurune hurbilean. Ekintza altruisten gainean sentsibilizatzeko gai da ahozko adierazpenak eginez bere balio eta helburuen inguruan. Ekintza altruistetan kolaboratzen du hezkuntza komunitatearekin elkarlanean. |
Gizarte erantzukizunaren eta justizia sozialaren zentzua ulertzea, gogoeta, sintesia eta egitura lantzeko gaitasuna erabiliz. | Erantzukizun sozialari eta justizia sozialari dagokien erantzukizuna arrazoitzen du. Ezberdintasun sozialak modu kritikoan identifikatu eta aztertzen ditu. |