Conexión Adiccioff. Esto no es un juego

SECUNDÀRIA I FP BÀSICA

Tot l'alumnat de Secundària i FP Bàsica podrà participar en el 37 Concurs Escolar del Grupo Social ONCE, reflexionant sobre el bon ús de la tecnologia, a través d'unes mecàniques que promouen el treball cooperatiu.

A més, en registrar-vos en el concurs escolar tots i totes, inclosos els i les docents, rebreu un fantàsticregal de participació.

material didàctic

Podeu accedir al nostre material didàctic fent clic als blocs següents. Aquest material no és obligatori, però facilita la realització del treball que s'ha de presentar.

Aquest material didàctic ha estat desenvolupat per l'equip de docents que forma MIAC, tenint en compte recursos i materials elaborats per entitats expertes en la temàtica com IS4K, FAD i Pantallas Amigas, entre moltes altres.

Treball a fer en el Concurs Escolar

El treball a fer en el Concurs Escolar pels/per les alumnes de Secundària i FP Bàsica és molt fàcil i senzill!

Creeu un cartell publicitari

El repte consisteix a dissenyar un cartell publicitari en format vertical. L'anunci ha de captar l'atenció i transmetre un missatge que fomenti l'ús responsable de la tecnologia.

* Format d'imatge admès: JPG.

Incloeu un eslògan

L'anunci haurà d'incloure un eslògan i, perquè sigui més accessible, incorporarà una audiodescripció.

* Formats d'àudio admesos: MP3, MP4, WAV, ACC o 3GP.

Pugeu el treball a la web

Aquest és el darrer pas! Només l'heu de pujar a la web per optar als nostres fantàstics premis.