Conexión Adiccioff. Esto no es un juego

37 Concurs Escolar ONCE

• Ganadores Nacionales
  • Webinars formativos e interactivos
  • No te pierdas el capítulo de "On Follogüers" sobre el uso responsable de la tecnología

Després del confinament, el món digital, les noves tecnologies i internet s'han revelat com a eines valuosíssimes i extraordinàries. En aquesta edició volem transmetre, fent entre tots una campanya de publicitat, el missatge que la tecnologia és la nostra aliada sempre que en fem un ús responsable i no un abús que pot comportar riscos i conseqüències no desitjades.

No et perdis...

AIXÒ NO ÉS UN JOC A INSTAGRAM

ELS PROFES OPINEN

• “Un moment per a poder valorar allò que tenim i poder canviar.”

Ángel Álvarez

• “Una valuosa oportunitat de treballar certs valors d'importància crucial amb la meva classe. M'ha facilitat un recurs, una excusa per entrar en els seus caparrons i carregar-los de solidaritat i empatia”.

Laura Díaz

• “La nostra primera experiència en concursos nacionals. Molt divertida. A més, hem aprofitat per a incloure-la com una tasca en el nostre projecte de ludificació. Així que, millor que millor!

Alba Romero