¡Empieza el 40 Concurso Escolar ONCE, programa de sensibilización educativa!

Estás visualizando una edición antigua del Concurso Escolar ONCE. Si deseas participar en la última edición haz click aquí.

Conexión Adiccioff. Esto no es un juego

Primària i Educació Especial

Tot l'alumnat de Primària i Educació Especial podrà participar en el 37 Concurs Escolar del Grupo Social ONCE, reflexionant sobre el bon ús de la tecnologia, a través d'unes mecàniques que promouen el treball cooperatiu.

A més, en registrar-vos en el concurs escolar tots i totes, inclosos els i les docents, rebreu un fantàstic regal de participació.

material didàctic

Podeu accedir al nostre material didàctic fent clic als blocs següents. Aquest material no és obligatori, però facilita la realització del treball que s'ha de presentar.

Aquest material didàctic ha estat desenvolupat per l'equip de docents que forma MIAC, tenint en compte recursos i materials elaborats per entitats expertes en la temàtica com IS4K, FAD i Pantallas Amigas, entre moltes altres.

Treball a fer en el Concurs Escolar

El treball que han de fer els i les alumnes de Primària i Educació Especial és molt fàcil i divertit!

Creeu una falca de ràdio

El treball consisteix a crear una falca de ràdio, d'un minut com a màxim, capaç de transmetre un missatge sobre el bon ús de la tecnologia.

* Formats d'àudio admesos: MP3, MP4, WAV, ACC o 3GP.

Escriviu un títol i una descripció

La falca de ràdio haurà d'anar titulada i, per facilitar-ne l'accessibilitat, incorporarà un document amb el text de la falca.

* Formats de document admesos: WORD o PDF.

Pugeu el treball a la web

Aquest és el darrer pas! Només l'heu de pujar a la web per optar als nostres fantàstics premis.

* Per a aquells grups la discapacitat dels quals afecti o dificulti la locució de la falca, serà acceptada i, per tant, vàlida la locució realitzada pel docent. A més, n'hauran de transcriure el text en l'apartat de "Descripció" de l'àrea privada.