Nueva edición del Concurso Escolar ONCE

Estás visualizando una edición antigua del Concurso Escolar ONCE. Si deseas participar en la última edición haz click aquí.

Conexión Adiccioff. Esto no es un juego

IRISGARRITASUNA

Web honen garapenak AA (A bikoitza) irisgarritasun-maila lortzeko helburua du, W3C-k ezarritako 2.0 Web-eko Edukiaren Irisgarritasun Jarraibideen arabera. World Wide Web (W3C) Partzuergoa erakunde eta pertsona ezberdinek eta publikoak oro har osatutako elkarte bat da, web-garapenean jardunbide egokiak bultzatu eta zabaltzeko helburuaz estandarrak garatzeko baera dihardutenak.

HARTUTAKO HOBEKUNTZA NAGUSIAK

  • Webgunea responsive da, hortaz edozein pantaila-tamainara edo gailura behar bezala egokitzeko modua ematen du, irakurketa erraztuz eta pantaila-zooma erabiliz gero ere doituz.
  • Orrien barruan diren irudiek daukaten informazioaren deskribapen txiki bat ematen dute. Horrela, pantaila-irakurgailua edo testu hutseko nabigatzaileak dituzten erabiltzaileek hobeto uler dezakete irudi batek testuan duen esanahia.
  • Orri bakoitzeko hizkuntza nagusia identifikatu da, baita testuaren hizkuntza naturalaren edozein aldaketa ere; horrek bere tratamendua eta ulermena errazten die pantaila-irakurgailu eta ahots-sintetizagailuak erabiltzen dituztenei.
  • Orrialdeek barne-egitura logikoa eta argia dute, bai erabiltzailearentzat, eduki osoa ikus dezake-eta, baita informazioa pantaila-irakurgailu batekin irakurtzen duenarentzat ere, edo estilo-orria desaktibatzen dutenentzat, etab. Helburu honi jarraiki, HTML kodearen bidez definitu dira atal-goiburuak, zerrendak eta web-gunea ulertzen laguntzen duten elementu guztiak, oro har.
  • Erabilitako XHTML eta CSS kodea W3Ck onetsitako gramatika formaletara egokituta dago, behar bezalako bistaratzea bermatzeko nabigatzaile eta plataforma ezberdinetan.
  • Bere aurkezpen grafikoaren informazioa bereizi egin da; horrela, nahi duten erabiltzaileek edukietan azkarrago nabigatzeko modua izango dute, bere nabigatzailean estilo-orrien deskarga desgaitzea aukeratuz gero.