ONCE Upon a time. La mirada de todos/as

BACHARELATO E FP

Todo o alumnado de Bacharelato e FP poderá desfrutar do 36 Concurso Escolar ONCE, onde fomentarán a inclusión a través dunhas mecánicas que promoven o traballo cooperativo.

Ademais, ao rexistrarte no concurso escolar todos, incluídos os docentes, recibiredes un fantástico agasallo de participación.

Traballo a realizar no Concurso Escolar

O traballo para realizar no Concurso Escolar polos alumnos e alumnas de Bacharelato e FP Básica é moi fácil e sinxelo!

Compón un himno

Os teus alumnos e alumnas crearán a letra do himno da inclusión.

Elixe unha base musical

Poderedes elixir unha das bases musicais que vos facilitamos ou fusionar varias ou compoñer a vosa propia música.

Escribe o título e a letra

Acompañaredes o traballo dun título e dun texto coa letra do himno en formato Word.

Sobe o traballo á web

Este é o último paso!: Só teredes que subilo á web para optar aos nosos fantásticos premios.

Material didáctico para un recreo inclusivo

Todos os profesores e profesoras de Bacharelato e FP podedes acceder ao noso material didáctico na vosa Zona Privada. O devandito material non é obrigatorio, pero facilita a realización do traballo para presentar.